Firefly
Sporthojsnörd
När ska du lägga upp lite av dina photoshop bilder då? Du har väl fortfarande den gamla burken igång?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Firefly skrev:Men va fan! Riktigt dålig är du... Jag tänker inte skriva mer än så... Det finns inte ord för det... Prioriteringar.... Det är ju just det du inte gör... Du har inte prioriterat. Om det ordet ens kommer upp i ditt huvud så borde hoj vara nästa ord som kommer upp.. Sen öl... Fast inte tillsammans då... Vad jag försöker säga är att du suger.
(Nej då, jag menade det inte....)
Firefly skrev:Här vare dålig uppslutning...
HALLÅ?!?!?! DET ÄR HOJÅKNING, GOCART OCH FEST SOM GÄLLER!!!!
JA visst. Vi sitter hemma hos mig och dricker öl just nu. Det är bara att komma hit. JAg bor vid östraboskolan. Ring...Gothmog skrev:Jag kan hänga på och ta en öl ute om du vill.![]()
Firefly skrev:JA visst. Vi sitter hemma hos mig och dricker öl just nu. Det är bara att komma hit. JAg bor vid östraboskolan. Ring...
Nikke är en lustig filur både med och utan alkohol i kroppen så det skulle inte förevåna mig alls.... Själv har vi drukigt åtskilliga bärs ikväll... Tokroligt....Poffer skrev:Hörde rykten på stan angående att en galen "mc-åkare" hade försökt införa drive-in på fyrkanten. Något ni känner till eller? Har från en ganska säker källa också hört att det var en mindre nykter "Nikke" som satt på "Wolfskins" hoj och skrek något om mat och drive-inÄr det bara rykten eller ligger det lite sanning bakom detta?
![]()
Imorgon (söndag) ska vi ut och filma... Vill du hänga med och bidra till något kul? typ kundvagnsrace eller nåt....Poffer skrev:Hörde rykten på stan angående att en galen "mc-åkare" hade försökt införa drive-in på fyrkanten. Något ni känner till eller? Har från en ganska säker källa också hört att det var en mindre nykter "Nikke" som satt på "Wolfskins" hoj och skrek något om mat och drive-inÄr det bara rykten eller ligger det lite sanning bakom detta?
![]()
Firefly skrev:När ska du lägga upp lite av dina photoshop bilder då? Du har väl fortfarande den gamla burken igång?
Firefly skrev:Nikke är en lustig filur både med och utan alkohol i kroppen så det skulle inte förevåna mig alls.... Själv har vi drukigt åtskilliga bärs ikväll... Tokroligt....
![]()
Firefly skrev:Imorgon (söndag) ska vi ut och filma... Vill du hänga med och bidra till något kul? typ kundvagnsrace eller nåt....
Vet inte om det var nikke eller inte men det va inte min hoj.Poffer skrev:Hörde rykten på stan angående att en galen "mc-åkare" hade försökt införa drive-in på fyrkanten. Något ni känner till eller? Har från en ganska säker källa också hört att det var en mindre nykter "Nikke" som satt på "Wolfskins" hoj och skrek något om mat och drive-inÄr det bara rykten eller ligger det lite sanning bakom detta?
![]()
Wolfskin skrev:Vet inte om det var nikke eller inte men det va inte min hoj.
Det går en svart/gul Triump TT som många förväxlar med mig, å nu säger jag INTE att det var denna hoj!!!![]()
+
= inte bra...
akora skrev:Hehehehe, fick nyss lite bilder från midsommar. Men ser ju nästan lite dragen ut![]()
Nix, det är kameran som inte är speciellt bra på att komma ihåg sakerBackdraft skrev:Vafasen, firade ni midsommar den 21:e Januari i Örebro?
Daniel, din k*k! Andreas har kempeont i sina fingrar idag...
Kul att polisen fick lite underhållning sådär på en Tisdagskväll förresten!
Det var trevligt igår!
Jag då? Jag har en blodsprängd bula i huvudet, ont i händerna och knäna plus att det saknas lite skinn på ett par fingrar... Du gick hårt åt mig...Backdraft skrev:Vafasen, firade ni midsommar den 21:e Januari i Örebro?
Daniel, din k*k! Andreas har kempeont i sina fingrar idag...
Kul att polisen fick lite underhållning sådär på en Tisdagskväll förresten!
Det var trevligt igår!
Vad hänt!!!Firefly skrev:Jag då? Jag har en blodsprängd bula i huvudet, ont i händerna och knäna plus att det saknas lite skinn på ett par fingrar... Du gick hårt åt mig...
Ja, polisen trodde väl inte vi var kloka... Men det var kul![]()
fråga oss "live" istället så berättar vi...Wolfskin skrev:Vad hänt!!!![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |