Fest-, flum- & depåbilder från Gelleråsen

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
Bj.O.rn skrev:
Tur.. TUR?? Ren och skär talang är vad det är! :fakta

/B

Talang på att skruva uppenbarligen. Varje Ducce behöver tydligen en Björn för att komma i mål. ....ibland
Annars minns vi Ducce 2003 som alla andra säsonger dvs pga de bisarra rasen. I år kom brustna vevaxlar....

EazyLiving skrev:
När jag hjärntvä... Hmm... visat henne hur gott Grappa är, så behövs nog inget tvång!! :rolleyes:

Ska vi ta och visa hur snygga vi blir med lite grappa innanför västen nångång.. Var längesedan jag hade ett redigt grapparus.. Börjar vattnas i munnen här..

/B

Grappagrappagrappagrappa............

vaddå, jag beroende???? Nääääää..........

EazyLiving skrev:
Skaffa en billig cross och kom med och kör ett 2-dagars race på Sviestad under hösten. FireFly å jag har pratat om det länge nu, så i höst ska det bli av, eller hur?? :tummenupp
Låter skoj...

Får vi med småhjul vara med på crossrace om vi lovar att vi är riktigt usla :hej :crash

PS Har större hjul oxå...

Chrille skrev:
Thats it!! You're not my sister anymore!!! :finger

Att jag är dålig på att köra är ju ingen hemlighet. Att jag däremot är sämre än Björn på en Ducati är chockerande!!!
Fundera över hur mycket du kommer att bli efter nästa säsong när jag åker en likadan hoj som du :D

Åsa #96 skrev:
Jag gillar Grappa :p :öl ....
Jag med. Lite för mycket är precis lagom. :p

Åter till crossrejset. Ska vi inte göra det till ett endurance så kan fler vara med? Jag delar gärna båge med någon talanglös stackare som aldrig suttit på en crossbåge förut. Någon som känner sig manad?

Supermoto skrev:
Låter skoj...

Får vi med småhjul vara med på crossrace om vi lovar att vi är riktigt usla :hej :crash...
Jag röstar: NEJ! Det räcker inte att vara riktigt usel; man måste vara riktigt, RIKTIGT usel!

Bingo skrev:
Åter till crossrejset. Ska vi inte göra det till ett endurance så kan fler vara med? Jag delar gärna båge med någon talanglös stackare som aldrig suttit på en crossbåge förut. Någon som känner sig manad?

Manad känner jag mig, men jag är rädd att jag inte uppfyller de hårda krav som du har ställt upp.

McB skrev:
Manad känner jag mig, men jag är rädd att jag inte uppfyller de hårda krav som du har ställt upp.

Jag gör det, fast jag är inte tillräckligt dum i huvudet.. (skulle slå mig sanslös)

/B

Bingo skrev:
Jag röstar: NEJ! Det räcker inte att vara riktigt usel; man måste vara riktigt, RIKTIGT usel!
Fasen oxå.
Men jag som varit omkull säkert tio ggr i år både på grus och asfalt (=> riktigt, RIKTIGT usel) borde väl få vara med :confused:
Tyvärr bara med ett brutet båtben som största personskada :rodnar men ändå... Snälla, snälla, snäääälla.

Jag har dessutom kört på riktig crossbana endast en gång i mitt liv. snäääääääääälla...

Nr:18 skrev:
Fundera över hur mycket du kommer att bli efter nästa säsong när jag åker en likadan hoj som du :D

Vaddå, nu räddar effekten dig ibland. Vad ska rädda dig nästa år?!? :p

Ja va fan, det är ju inte jag som bestämmer. Vi får väl göra det till ett CEFA (CrossEndurance Für Alles). Alla får vara med. :öl

Jag får låtsas vara usel. Kom ihåg att jag fick min första cross vid 4 års ålder...

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back