Chrilles_syrra
f.d. depåslav
Chrille skrev:Thats it!! You're not my sister anymore!!!![]()
Att jag är dålig på att köra är ju ingen hemlighet. Att jag däremot är sämre än Björn på en Ducati är chockerande!!!
Jo, det e det faktiskt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Thats it!! You're not my sister anymore!!!![]()
Att jag är dålig på att köra är ju ingen hemlighet. Att jag däremot är sämre än Björn på en Ducati är chockerande!!!
Bj.O.rn skrev:Hur kan han säga det, han har ju i helgen blivit pinsamt påmind om märkets överlägsenhet..
/B
Ölbjörns hoj bara gick på 2 cylindrar ändå räckte det för att tvåla dit Chrille, tänk om Ölbjörn skulle prova en riktig hojpajo skrev:Det finns olika stadier av förnekande. Crille är inne i det mest svårjobbade stadiet: han har fått det bevisat att han har fel, men håller krampaktigt fast vid sin egen (felaktiga) övertygelse. :kocko
Men det är ju en snäll kille och om vi andra stöttar honom så finns det goda chanser att han kommer ur denna villfarelse han lever i.
Eller vad tror du Bj.O.rn?

GSXR1100R skrev:Ölbjörns hoj bara gick på 2 cylindrar ändå räckte det för att tvåla dit Chrille, tänk om Ölbjörn skulle prova en riktig hoj![]()

Goodstuff skrev:Yamaha vann fyra klasser, Aprilia två och Suzuki en.

Chrilles_syrra skrev:Jag lovar att fly snabbt om han köper en brygg.. o än så länge håller jag mig på behörigt avstånd från grappan. Lite hjärntvätt ang ducati blir de ju, men jag upprepar Chrilles mantra var kväll innan jag somnar : - Ducati e skit, ducati e skit,ducati e skit...
EazyLiving skrev:Hmm.... Tyckte inte riktigt det var det jag hörde i går kväll, men jag kan ju hört fel??![]()
Slutar du inte med att skriva skit om Ducati, så sätter ja lösenord på datorn och tvingar i dig Grappa!!![]()
Puss!!

Chrille skrev:Som den ansvarsfulle storebror jag är så har jag naturligtvis försökt varna syrran.
"Lita inte på vad han säger, han vill bara ha ditt kaffekokande och hojputsande. Det är det enda RR-killar tänker på!"
"Skaffa dig nu en hantverkare! Storebror behöver renovera kåken nästa år så mattläggare, målare, snickare eller rörpulare är önskvärt"
"Drick ingen Grappa!!"
Men tror ni att hon lyssnar på sin orolige storebror?? Nehejdå!
Så jag åker till Värmland och skaffar en ny kaffekokare/teamchef och vad händer då?!? Tre dagar i depån så står hon där med Ducatiklubben-puckar på knäna!?!?![]()
Men då var måttet rågat! Först norpar han min teamchef trots bristande meriter på hantverkarfronten och sen klistrar han Duccepuckar på min kaffeko...flickvän?!?
Chrilles_syrra skrev:
EazyLiving skrev:Jag gör ju dig en tjänst, Chrille. Fattar du hur jobbigt det hade varit att ha två teamchefer i tältet och hur dyrt det hade blivit att betala för dem båda till SO-banketten. Nu sparar jag både huvudvärk och pengar åt dig.![]()
....
Goodstuff skrev:Om nu Ducati är så himla bra så kan man ju undra varför bästa Ducceplacering i helgen var Skölds sjätteplats. Sedan kom inget förrän Bj.O.rns turliga fjortondeplats. Grymt imponerande.
Yamaha vann fyra klasser, Aprilia två och Suzuki en.
Chrille skrev:Jessica hamnar i en vår situation. Grappa och internetlås eller en flyttlass mitt i nätterna....
![]()
EazyLiving skrev:Hmm.... Tyckte inte riktigt det var det jag hörde i går kväll, men jag kan ju hört fel??![]()
Slutar du inte med att skriva skit om Ducati, så sätter ja lösenord på datorn och tvingar i dig Grappa!!![]()
Puss!!
Chrille skrev:Ja jävlar det har du ju faktiskt rätt i..... Inte illla när man tänker på det.
OK, då får ni vara så snälla att stå ut med varandra tills efter banketten då. Minst!!![]()
Men Duccepuckarna är fortfarande inte ok.... Får nog ta mig ett prat med Stina om inte silvertejparna sitter kvar på fredag.
EazyLiving skrev:Bara flyttlasset går till Linkeboda, så blir det nog bra med både Grappa- och Ducati-begäret vad det lider. .....
pajo skrev:Du ska inte behöva tvinga i någon Grappa! Är hon kräsen finns det andra som gladeligen mottager denna dryck, gärna i rikliga mängder![]()
Chrille skrev:Nu får ni allt lugna ner er!! Det är ju bara en vecka sen jag körde flyttlass senast![]()
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife