GSXR1100R
The older i get the faster i was
Hmmm jag är rätt usel.Bingo skrev:Jag röstar: NEJ! Det räcker inte att vara riktigt usel; man måste vara riktigt, RIKTIGT usel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm jag är rätt usel.Bingo skrev:Jag röstar: NEJ! Det räcker inte att vara riktigt usel; man måste vara riktigt, RIKTIGT usel!
Bj.O.rn skrev:Ska vi ta och visa hur snygga vi blir med lite grappa innanför västen nångång.. Var längesedan jag hade ett redigt grapparus.. Börjar vattnas i munnen här..
/B
Jag tar med några flaskor fingrappa till crosstävlingen. Eller i vart fall en butelj fingrappa och någon fulgrappa. Fast den kan nog också anses vara fingrappa, om man jämför med Ducatiklubbens finkelvattenEazyLiving skrev:Blir väl dags när La Familia ska invigas. Du har väl anmält dig till Hejdström?![]()
Mmmm...Grappa... Mmmm.... Gott!!![]()
Bingo skrev:Jag tar med några flaskor fingrappa till crosstävlingen. Eller i vart fall en butelj fingrappa och någon fulgrappa. Fast den kan nog också anses vara fingrappa, om man jämför med Ducatiklubbens finkelvatten![]()

Grappa?Bingo skrev:Jag tar med några flaskor fingrappa till crosstävlingen. Eller i vart fall en butelj fingrappa och någon fulgrappa. Fast den kan nog också anses vara fingrappa, om man jämför med Ducatiklubbens finkelvatten![]()
Kan man verkligen räkna så? Måste man inte ta hänsyn till antal startande av varje modell och sen räkna ut nåt bra medelvärde att gångra med placering m.m.Goodstuff skrev:Om nu Ducati är så himla bra så kan man ju undra varför bästa Ducceplacering i helgen var Skölds sjätteplats. Sedan kom inget förrän Bj.O.rns turliga fjortondeplats. Grymt imponerande.
Yamaha vann fyra klasser, Aprilia två och Suzuki en.
Det är som under sovjettiden när en sovjetisk bil ställde upp i ett race mot nio amerikanska, kom sist och kommenterades i Pravda med att det krävdes nio amerikanska bilar för att slå en sovjetisk. Är det din logik ocksåGulsnabbtrajja skrev:Kan man verkligen räkna så? Måste man inte ta hänsyn till antal startande av varje modell och sen räkna ut nåt bra medelvärde att gångra med placering m.m.
I så fall borde de moraliska ordningen bli ungefär: Triumph, Ducati, Honda, Suzuki, Aprilia och Yamaha....
Yamma torskar med andra ord på att dom är så vanliga så det inte går att undvika att hamna på pallen om man har en sån.
Jag är med om det inte krockar med min flytt, jag körde cross i början av 80 talet, hur svårt kan det va...Bingo skrev:Ok, du är med i teamet. Flytta kan du göra nån annan gång.
Bingo skrev:McB och Sweedo: ni kommer inte ens att få smaka fulgrappan, era antigrappianer![]()

Det är skitenkelt. Man gasar, ramlar, slår sig illa, gasar vidare, ramlar igen, slår sig ännu värre osvGSXR1100R skrev:Jag är med om det inte krockar med min flytt, jag körde cross i början av 80 talet, hur svårt kan det va...

GSXR1100R skrev:Jag är med om det inte krockar med min flytt, jag körde cross i början av 80 talet, hur svårt kan det va...
Bingo skrev:Det är skitenkelt. Man gasar, ramlar, slår sig illa, gasar vidare, ramlar igen, slår sig ännu värre osv![]()
Ok, du är också med i teamet. Vi hade tänkt kalla oss "McBingo 1100" men det är väl inte konstigare än att vi hittar på ett nytt namn.Åsa #96 skrev:Jag ska inte flytta![]()
Om laget behöver VERKLIG förstärkning ställer jag mig själva till förfogandes![]()
Som en riktigt dålig forummedlem har jag inte läst vad detta handlar om, men som Micke brukar säga: "MÅSTE du vara med på allting", så kan jag ju inte annat än anmäla mig här![]()
EazyLiving kollar datum. Men det spelar väl ingen större roll. Det blir en helg i höst. Vi plockar upp dig i Jönköping. Jag har ingen aning om vad det går ut på. Men inte heller det kan väl spela någon större roll. Vi åker till Linköping, slår oss medvetslösa, super oss medvetslösa och håller på.McB skrev:Men NÄR är det vi ska slå oss helt fördärvade? Och vad går det ut på? Flest vurpor/varv?
Vi åker upp till Linköping och tävlar i cross mot Eazyliving, Bj.O.rn, m.fl.Åsa #96 skrev:Jag ska inte flytta![]()
Om laget behöver VERKLIG förstärkning ställer jag mig själva till förfogandes![]()
Som en riktigt dålig forummedlem har jag inte läst vad detta handlar om, men som Micke brukar säga: "MÅSTE du vara med på allting", så kan jag ju inte annat än anmäla mig här![]()
Gulsnabbtrajja skrev:Kan man verkligen räkna så? Måste man inte ta hänsyn till antal startande av varje modell och sen räkna ut nåt bra medelvärde att gångra med placering m.m.
I så fall borde de moraliska ordningen bli ungefär: Triumph, Ducati, Honda, Suzuki, Aprilia och Yamaha....
Yamma torskar med andra ord på att dom är så vanliga så det inte går att undvika att hamna på pallen om man har en sån.

McBingåsaÅsa #96 skrev:Jag ska inte flytta![]()
ZoulFly skrev:det skulle bli ett bra gen-gen-rep inför Gotland Grand National oxå.
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife