Fest-, flum- & depåbilder från Gelleråsen

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
Blir väl dags när La Familia ska invigas. Du har väl anmält dig till Hejdström? :confused:

Mmmm...Grappa... Mmmm.... Gott!! :bow

Bj.O.rn skrev:
Ska vi ta och visa hur snygga vi blir med lite grappa innanför västen nångång.. Var längesedan jag hade ett redigt grapparus.. Börjar vattnas i munnen här..

/B

GSXR1100R skrev:
Hmmm jag är rätt usel.
Ok, du är med i teamet. Flytta kan du göra nån annan gång.

EazyLiving skrev:
Blir väl dags när La Familia ska invigas. Du har väl anmält dig till Hejdström? :confused:

Mmmm...Grappa... Mmmm.... Gott!! :bow
Jag tar med några flaskor fingrappa till crosstävlingen. Eller i vart fall en butelj fingrappa och någon fulgrappa. Fast den kan nog också anses vara fingrappa, om man jämför med Ducatiklubbens finkelvatten:D

Bingo skrev:
Jag tar med några flaskor fingrappa till crosstävlingen. Eller i vart fall en butelj fingrappa och någon fulgrappa. Fast den kan nog också anses vara fingrappa, om man jämför med Ducatiklubbens finkelvatten:D

Påminn mig om att inte smaka. :zpy

Bingo skrev:
Grappa? :skrämd :zpy :skrämd :zpy :skrämd
100% pure finkel! Näh hit med en fin single malt whiskey.

Goodstuff skrev:
Om nu Ducati är så himla bra så kan man ju undra varför bästa Ducceplacering i helgen var Skölds sjätteplats. Sedan kom inget förrän Bj.O.rns turliga fjortondeplats. Grymt imponerande. ;)

Yamaha vann fyra klasser, Aprilia två och Suzuki en.
Kan man verkligen räkna så? Måste man inte ta hänsyn till antal startande av varje modell och sen räkna ut nåt bra medelvärde att gångra med placering m.m.
I så fall borde de moraliska ordningen bli ungefär: Triumph, Ducati, Honda, Suzuki, Aprilia och Yamaha....
Yamma torskar med andra ord på att dom är så vanliga så det inte går att undvika att hamna på pallen om man har en sån.

Gulsnabbtrajja skrev:
Kan man verkligen räkna så? Måste man inte ta hänsyn till antal startande av varje modell och sen räkna ut nåt bra medelvärde att gångra med placering m.m.
I så fall borde de moraliska ordningen bli ungefär: Triumph, Ducati, Honda, Suzuki, Aprilia och Yamaha....
Yamma torskar med andra ord på att dom är så vanliga så det inte går att undvika att hamna på pallen om man har en sån.
Det är som under sovjettiden när en sovjetisk bil ställde upp i ett race mot nio amerikanska, kom sist och kommenterades i Pravda med att det krävdes nio amerikanska bilar för att slå en sovjetisk. Är det din logik också :D

McB och Sweedo: ni kommer inte ens att få smaka fulgrappan, era antigrappianer :mad:

Bingo skrev:
Ok, du är med i teamet. Flytta kan du göra nån annan gång.
Jag är med om det inte krockar med min flytt, jag körde cross i början av 80 talet, hur svårt kan det va...

GSXR1100R skrev:
Jag är med om det inte krockar med min flytt, jag körde cross i början av 80 talet, hur svårt kan det va...
Det är skitenkelt. Man gasar, ramlar, slår sig illa, gasar vidare, ramlar igen, slår sig ännu värre osv :crash

GSXR1100R skrev:

Jag ska inte flytta :D
Om laget behöver VERKLIG förstärkning ställer jag mig själva till förfogandes :tummenupp

Som en riktigt dålig forummedlem har jag inte läst vad detta handlar om, men som Micke brukar säga: "MÅSTE du vara med på allting", så kan jag ju inte annat än anmäla mig här :D

Bingo skrev:
Det är skitenkelt. Man gasar, ramlar, slår sig illa, gasar vidare, ramlar igen, slår sig ännu värre osv :crash

*He he* Du hann skriva innan mitt inlägg kom in. Inser nu att detta är sporten som jag tränat för en säsong nu :D

Men NÄR är det vi ska slå oss helt fördärvade? Och vad går det ut på? Flest vurpor/varv?

Åsa #96 skrev:
Om laget behöver VERKLIG förstärkning ställer jag mig själva till förfogandes :tummenupp

Som en riktigt dålig forummedlem har jag inte läst vad detta handlar om, men som Micke brukar säga: "MÅSTE du vara med på allting", så kan jag ju inte annat än anmäla mig här :D
Ok, du är också med i teamet. Vi hade tänkt kalla oss "McBingo 1100" men det är väl inte konstigare än att vi hittar på ett nytt namn.

McB skrev:
Men NÄR är det vi ska slå oss helt fördärvade? Och vad går det ut på? Flest vurpor/varv?
EazyLiving kollar datum. Men det spelar väl ingen större roll. Det blir en helg i höst. Vi plockar upp dig i Jönköping. Jag har ingen aning om vad det går ut på. Men inte heller det kan väl spela någon större roll. Vi åker till Linköping, slår oss medvetslösa, super oss medvetslösa och håller på.

Edit: höll på att glömma att det blir crosstävling också.

Åsa #96 skrev:

Vi åker upp till Linköping och tävlar i cross mot Eazyliving, Bj.O.rn, m.fl.

Gulsnabbtrajja skrev:

Man kan ju vända på resonemanget också.
Är Yamaha vanligast för att de är bäst eller bäst för att de är vanliga?

Bingo har säkert ett bra, och enligt honom rätt, svar på detta problem. :rolleyes: :hej

Åsa #96 skrev:

McBingåsa :D

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back