Madhonda skrev:Jo...jo...o den taktiken fick du användning för vid läggdags med andra ord....![]()
![]()
![]()
Hrm... Tja... Så kan man ju se det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Madhonda skrev:Jo...jo...o den taktiken fick du användning för vid läggdags med andra ord....![]()
![]()
![]()
Mattias skrev:Reflektion: Sleazymicke och Jessica är alltid så nära varann.
Chrille skrev:FY FAN att säsongen snart är över. Jag vill ha mer!!!
EazyLiving skrev:Å vi som smög så mycket för att ingen skulle märka något...![]()
Lägg det på en helg så ställer jag upp.EazyLiving skrev:Skaffa en billig cross och kom med och kör ett 2-dagars race på Sviestad under hösten. FireFly å jag har pratat om det länge nu, så i höst ska det bli av, eller hur??![]()
Bingo skrev:Lägg det på en helg så ställer jag upp.
Edit: ni är väl också skitdåliga![]()
EazyLiving skrev:
Bästa av allt, träningsavgiften är bara 50 spänn!!![]()
Snabbe_jag skrev:Jävla ockerpris ju![]()
Bestäm datum snarast så man kan börja boka i kalendern. Jag har förresten bytt bana och slår mig inte fördärvad längre. Har inte trillat alls de senaste tre gångerna.EazyLiving skrev:Klart det blir en helg. 10-14 lördag å söndag. Torkel brukar vara med ibland, å du vet ju hur kass han är??![]()
Själv åker jag mest på huvudet och får tillbringa nätterna hos trevliga sjuksystrar, så några proffs är vi ju inte direkt...![]()
Bästa av allt, träningsavgiften är bara 50 spänn!!![]()
EazyLiving skrev:Skaffa en billig cross och kom med och kör ett 2-dagars race på Sviestad under hösten. FireFly å jag har pratat om det länge nu, så i höst ska det bli av, eller hur??![]()
Madhonda skrev:Ja.... ni va så kramiga o mysiga....!!![]()
EazyLiving skrev:Visst är det... Framför allt om man jämför med roadracingens 300:-!!![]()
Chrille skrev:Som den ansvarsfulle storebror jag är så har jag naturligtvis försökt varna syrran.
"Lita inte på vad han säger, han vill bara ha ditt kaffekokande och hojputsande. Det är det enda RR-killar tänker på!"
"Skaffa dig nu en hantverkare! Storebror behöver renovera kåken nästa år så mattläggare, målare, snickare eller rörpulare är önskvärt"
"Drick ingen Grappa!!"
Men tror ni att hon lyssnar på sin orolige storebror?? Nehejdå!
Så jag åker till Värmland och skaffar en ny kaffekokare/teamchef och vad händer då?!? Tre dagar i depån så står hon där med Ducatiklubben-puckar på knäna!?!?![]()
Men då var måttet rågat! Först norpar han min teamchef trots bristande meriter på hantverkarfronten och sen klistrar han Duccepuckar på min kaffeko...flickvän?!?
Passar mig bra.ZoulFly skrev:Men bara för att försöka imponera så kan jag ju komma med ett förslag i alla fall...helgen 18-19 oktober ...
Chrilles_syrra skrev:Lite hjärntvätt ang ducati blir de ju, men jag upprepar Chrilles mantra var kväll innan jag somnar : - Ducati e skit, ducati e skit,ducati e skit...
Bj.O.rn skrev:Hur kan han säga det, han har ju i helgen blivit pinsamt påmind om märkets överlägsenhet..
/B
Chrilles_syrra skrev:Det är bara att le o hålla med honom... Han kan va lite känslig så här i säsongsavslutningstider.. Han har väl blivit påmind om de flesta andras överlägsenhet.. Kan det vara så att det inte hänger på cykeln....? Fast i egenskap av hans syster ska jag nog inte säga mer..![]()
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife