Fcmoto stängt?

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Beställde ett ställ för 3v sedan som inte kommit än. Har ringt och mailat men inget svar. Någon som sitter på info?

fick mitt skinnställ därifrån i torsdags, imorrn får jag stövlarna.

Så stängt har dom inte, möjlig icke engelsktalande kundtjänst, likt alla andra tyskjävlar :)

Jag väntade i lite drygt 3 månader på ett par boots, 28 mail senare kom de fram till att dom var slut på lager.. bla bla bla.. Kom aldrig några boots :(

Jag väntade i lite drygt 3 månader på ett par boots, 28 mail senare kom de fram till att dom var slut på lager.. bla bla bla.. Kom aldrig några boots :(

Den 25/12 beställde jag ett par stövlar. Dessa skulle komma i februari, eftersom de var slut hos fc-moto fick jag reda på efter en månad. Sen fick jag mail om att de skulle komma in den 20e mars från Berik, och sen har jag inte hört något mer.

Jag tjatar lite på dem via mail, men det verkar inte hjälpa speciellt mycket...

Balle!

så gött att köpa från lokala handlaren och slippa alla bekymmer :2cool

du måste ringa heeeeeela tiden för att kunna få tag på dom, hoppas du kan tyska, för dom kan ingen engelska. ibland så försvinner eller så missar dom beställningarna. beställde ett ställ för några år sen och d tog jävligt många uppringningar innan man fick tag på dom, men väl i telefon så fixa dom allt och stället kom nån dag senare.

Men då får man rätt sak direkt och kan prova den samt så får du med dig den hem direkt.

Kanske värt dom % ibland.

Ibland, själv köpte jag skinnställ + boots = 5000kr i sparade slantar.

Dessutom fick jag allt i tid.

Vad har hänt med den där sidan, förut ringde de upp efter någon timma och förklarade att en viss vara inte fanns i lager och att det skulle ta tid, eller erbjudande att ta annan vara.
En gång hade de glömt en sak i en order ringde upp talade engelska och förklarade att jag behövde det innan helgen och det skulle han ordnade och visst fan kom det.

Förra mån beställde jag ett skinställ 2 dagar senare knackade ups på dörren. RIKTIGT SJUKT.. Iofs kan det vara på grund av att när jag gjorde beställningen mailade ajg o sa att jag skulle åka iväg om 1 v och jag skulle vara borta 6 mån så jag kunde inte hämta ut paketet (lögn)

Precis vad jag gör, lite taskigt mot affären men ifall man tar hutlösa priser så får man ju skylla sig själv.
Hutlösa priser? Det är priset du får betala för att handlaren hyr lokal, anställer personal och lagerhåller olika modeller/storlekar; själva förutsättningen för att just kunna prova pryttlarna.

Underlig logik.:va

Hutlösa priser? Det är priset du får betala för att handlaren hyr lokal, anställer personal och lagerhåller olika modeller/storlekar; själva förutsättningen för att just kunna prova pryttlarna.

Underlig logik.:va

Du tror inte FC-Moto hyr lokal, anställer personal och lagerhåller olika modeller/storlekar?

:va

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back