Fartdåre-bakom-ratten-testet...

Den har jag glömt

Svaret B var en motsägelse eller vad det heter.

När folk inte följer trafikreglerna = obra

och har vett och hyfs i trafiken = är väl bra

eller har jag fått en släng av dyxsli... duxkliksi eller nåt :)

...gör om testet, det kanske går bättre för dig då :gnissla

Du fick 100 rätt av 300 möjliga
Finns du på riktigt? Du är en otroligt laglydig och lugn förare.

Du fick 48 rätt av 300 möjliga

Du är en söndagsförare med råge. Tänk på att inte stoppa upp trafiken för andra och följa reglerna.

Du fick 271 rätt av 300 möjliga
Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker.

21325 personer har gjort testet.

"tidsfråga innan ditt kort ryker" - HA! Vem stannar?! Jag betalar mer än nödvändigt till staten endå...

men lol:

Du fick 231 rätt av 300 möjliga

Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker.

Du fick 39 rätt av 300 möjliga

Du är en söndagsförare med råge. Tänk på att inte stoppa upp trafiken för andra och följa reglerna
Jaha........ vad kan man lära av detta då?

Jo, jag juger som en häst travar :D

Du fick 151 rätt av 300 möjliga
"Du är en fartdåre.. blablabla"

MISSVISANDE! Ok att man drar till med ett rejält tokbrass nån gång ibland men som vardagsbilist finns det fan ingen mer lättklaffande och välflytande bilist än jag! If i do say so myself!

Du fick 131 rätt av 300 möjliga

21538 personer har gjort testet.

De borde koppla testet till IP-nummer och rycka lappen av alla som har under 225 DirEKt !!!
Jävla väglusar !!! :fakta:smasha

De som fick mer är 275 skall AutOMatISKt få ett EXtrA körkort hemskickat så att de kan fortsätta köra om det första blir indraget...
:yoparty:yoparty:yoparty

• Gilla
Reaktioner: R2
Du fick 211 rätt av 300 möjliga

Samma här så de e helt enkelt att vänta på att farbror blå tar kortet då. För de som står på internet stämmer alltid eller hur

De borde koppla testet till IP-nummer och rycka lappen av alla som har under 225 DirEKt !!!
Jävla väglöss !!! :fakta:smasha
Det är väl nästan omöjligt att INTE bli utpekad som "fartdåre" i testet ??
Blir man inte utsedd till "Fartdåre of the day" av testet så har man nog ljugit mycket friskt eller så har man en sällsynt skev verklighetsuppfattning?

Du fick 211 rätt av 300 möjliga

Men tyckte hälften av de frågor jag svara "dåligt" på snarare handlade om mitt dåliga tålamod till andra trafikanter :gnissla

211 av 300, men jag gillar ändå frågan bäst...
Har du fått vattenplaning nån gån????? :D:hihi:rofl

fy fan för folk som inte har bråttom i trafiken
R,oadrage

Du fick 182 rätt av 300 möjliga

:D

Du fick 120 rätt av 300 möjliga
Finns du på riktigt? Du är en otroligt laglydig och lugn förare.

ok att jag kör fort, men också jävligt bra :D haha

Back