Fartdåre-bakom-ratten-testet...

Det var det sjukaste testet jag sett på länge! Sann kvällstidningsanda...

140 fick jag, fartdåre, då valde jag inga "köra fort alternativ". Ska man bara "titta på träd" hela tiden? Jo, då är man säkert säker i traffiken.

Skittest!:mad:

151 av 300 :D

verkar faktiskt vara så att man ska stanna hela tiden oavsett om det är grönt eller huvudled eller tomma övergångsställen. Det är nog väldigt trafiksäkert om alla står stilla hela tiden, då händer det ju inte så mycket.

151 av 300 :D

verkar faktiskt vara så att man ska stanna hela tiden oavsett om det är grönt eller huvudled eller tomma övergångsställen. Det är nog väldigt trafiksäkert om alla står stilla hela tiden, då händer det ju inte så mycket.

Förutom att alla som INTE är efterblivna kör på dårar som stannar för grönt, fria övergångsställen eller folk som stannar på huvudled vid utfarter... :D

Svarade ärligt. Fick 271 rätt av 300 möjliga:gnissla

Måste vara nån sommarjobbare som skrev ihop det där "testet" på fyllan.. fiii ffan säger jag

182 av 300. Med ett "annorlunda" svar! Du är en fartdåre bla bla bla.....

220...
Hur man kan ha en skala med 300 poäng när det bara är 10 frågor med vardera 3 svarsalternativ är för mig en gåta.

Last edited:
Du fick 140 rätt av 300 möjliga

Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker.

sämmre test får man leta efter. skulle man välja de självklara fallen i frågorna där man vet att man skulle bli fälld som fartdåre kan jag förstå mitt resultat. men när man svarar medel på allt utom en så blir man fartdåre.. kass test som fan

Du fick 242 rätt av 300 möjliga

Du är en fartdåre. Du visar ingen hänsyn i trafiken och det är en tidsfråga innan ditt kort ryker.

Tur jag inget kort har då :yoparty

Du fick 111 rätt av 300 möjliga

Finns du på riktigt? Du är en otroligt laglydig och lugn förare

Klart jag finns, och klart man kör lugnt med bil.. Finns ju träd och vackra byggnader att titta på lixåm.. :)

jävla bajstest är vad det är
som någon sa, 10 frågor med 300 som totalpoäng, krävs en blaska för att få ihop det där.

mina poäng... 151 av 300, o har svarat ärligt,...
fast att jag är en fartdåre ibland det behövs det inget test för att tala om det för mig.... :rolleyes:

151, vadå fartdåre... bara för att man lackar ur när annat folk kör som idioter :)
Riktigt uselt "test"... Pryo/prao som gjort det??
Det enda som var bra var att man vid testet hamnade på en sida där man fick se och spy lite över den riktigt fula nya Camaron..
Här i "stan" är det BSB man har som huvudregel. Dvs Bromsa - Sväng - Blinka.. (där rök nog några poäng ..:D)
Nästa regel är: Vid eventuell tveksamhet av något slag - STANNA omgående !!!
Gissar att i staden boende med få undantag uppnår max 90poäng :rolleyes:
(Där rök nog ALLA mina kvarvarande poäng..)

Last edited:
Du fick 200 rätt av 300 möjliga

21085 personer har gjort testet.

Back