Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Race him for pink slips![]()
![]()
Det är bara jag som inte har fattat att man för över elektroniskt och kostnadsfritt via internet nu för tiden?
Personligen tycker jag att det är jobbigare att köpa kuvert och frimärke samt att gå hela långa vägen till brevlådan.
Vad har internetbanken gjort mot dig?
Plugga igen avgasröret med en potatis.
Kuvert och frimärken har man hemma, brevlådan passerar man på väg till jobbet (eller så tar man motorcykeln ut till postsorteringen och lägger det på snabblådan, inte för att man har bråttom, bara för att få köra).
Internetbanken och jag hyser hatkärlek, jag var någon slags betatestare av skiten, jag har den äldsta typen av internetdosa och tydligen har den lägre säkerhet, eller så var kraven högre på den tiden så man måste verifiera varenda jävla räkning med dosjäveln...
När jag frågade på banken om dom hade batterier till den så hade inte ens hon som jobbade på banken hört talas om den typen av dosa...
Misstänkte att "man" skulle ha det hemma. För mig känns det fortfarande enklare att fixa betalningar över nätet.
"Tappa" den då och få en ny och kom tillbaka in i matchen!![]()
Dom har flera gånger erbjudit mig en ny dosa, men jag har ju knappt lärt mig den här än, den används väl 15ggr om året och varje gång är som att börja på nytt...
Normalt sett lär jag mig tekniska saker lätt, men det här har varit en kamp...
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|