Fan också! Nån från Zatzy har flyttat in..

Muta nåns gamla farmor (alt nån String-Emil kopia) att klä av sig i underkläderna och posera vid hans bil medans du fotar. Se till att få med regnr på bilderna. Posta bilderna helt seriöst på Zatzy.

Antagligen Evisujeans han har på sig. Japanska. :P Dom har som ett M över röven va? Fula som stryk och äckligt dyra. ^^

Nu vet jag att du är tjej men annars tycker jag det är extremt roligt när någon uppenbarligen imponeras av något dom kritiserar så hårt. :)

Vafan han ville ju inte ha bilen?

"Allt man ollar får man behålla"

GuW 20:-
Cuba 20:-
D-R 9,90:-
Mcom 9,90:-
Jonte 20:-
Nåväl, den förra förmågan här i området, som bodde några hundra meter längre bort, hade en tysk bil med eftermonterad turbo. Man fick dagligen lyssna på hans demonstrationer av den fräsiga avlastningsventilen. Antingen hade han över 300 kompisar eller så ville alla lyssna flera gånger i veckan :dummer I snitt säkert två gånger om dagen skulle motorn rusas till varvstopp för att sen ge ifrån sig det där ack så häftiga pysljudet.

Höll glaset?;)

Last edited:
jaja nu när jag förstår hur du / ni känner så vill jag bara säga att detta tagit hårt på mig. men jag har iallafall bestämmt mig för att flytta . orkar inte med denna skiten igen.

Såna där "Fucko-Edition" dekaler sitter väl som berget? Missförstå mig rätt, jag vill inte förstöra hans bil det minsta, även om idén är jefligt bra :hihi

Muta nåns gamla farmor (alt nån String-Emil kopia) att klä av sig i underkläderna och posera vid hans bil medans du fotar. Se till att få med regnr på bilderna. Posta bilderna helt seriöst på Zatzy.

Ställer du upp? :brynad

Då menar du förstås alla fälgvikter från en förpackning på samma fälg eller? Visst säljer dom fälgvikter på biltema?

Menar alla fälgvikter som sitter på bilen.
Samla alla du kan hitta och sätt på vänster/höger fram.

Är du riktigt kall, så dra en kabel från bromsljuset till tutan. :banana

Varför adnan istället för dragan :O ?

En gammal tråd om stulna hojjar som hittades på "Adnan-gangster"s lunar profil.

Snubben snodde hojar, fotade sig själv och polarna sittandes på dom, och la ut bilderna på Lunar...

En av dom mest hatade personerna av medlemmar på SH förmodligen...

Jag tror man kan dra killen med en korrekt vässad puch dakota.:fakta
För att bilen är säkert nerlusad med: stereo ,18" basar, förtielva slutsteg, 4st 42" lcd skärmar,
dvdspelare,biosalong, tv-spel,kylskåp,bardisk,discobelysning, färgglada lysrör undergolvet, 12000 wonderbaums, en underjordisk portal till ullared och en massa annat som bara kan kompenseras av en jävligt blank tyrrbo!:mattias

Fem sidor och ingen har sagt: har du provat att borra?:huvet

Jag tycker att du skall ta bilder då du ollar strategiska punkter på bilen och klämma fast på rutan eller göra ngt i stil med vad Dreggel sade (ja Dreggel..:ligga :yoparty )

Den här tråden har grym potential...ser fram emot att läsa den länge :D

Om du sätter någon lapp eller att det i största allmänhet inte kommer fram att du driver med han kommer det snart en tråd upp på zatzy i stil med:
"Nån blattejävel är avundsjuk på min bil!

- Alltså det är någon idiot som håller på kolla in mig bil. Fan att ingen kan se skillnad på mitt och ditt. Funderar på att sitta upp hela natten med ett BASEBOLL trä."

Sen kommer 20 pers sitta och skrika högst om vem som ska spöa idioten mest och ett annat gäng lägga upp bilder på alla balla vapen man kan köpa hem. För denna eventulla skummis ska ha krossade knäskålar, nackskott, spö så han inte kan gå och allt annat ni här brukar tjata om.

Om du sätter någon lapp eller att det i största allmänhet inte kommer fram att du driver med han kommer det snart en tråd upp på zatzy i stil med:
"Nån blattejävel är avundsjuk på min bil!

- Alltså det är någon idiot som håller på kolla in mig bil. Fan att ingen kan se skillnad på mitt och ditt. Funderar på att sitta upp hela natten med ett BASEBOLL trä."

Sen kommer 20 pers sitta och skrika högst om vem som ska spöa idioten mest och ett annat gäng lägga upp bilder på alla balla vapen man kan köpa hem. För denna eventulla skummis ska ha krossade knäskålar, nackskott, spö så han inte kan gå och allt annat ni här brukar tjata om.

Inte helt olik SH med andra ord? :rolleyes:
(I alla fall för ett tag sedan, nu är det väl lugnat ned sig.)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph