Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
Muta nåns gamla farmor (alt nån String-Emil kopia) att klä av sig i underkläderna och posera vid hans bil medans du fotar. Se till att få med regnr på bilderna. Posta bilderna helt seriöst på Zatzy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Antagligen Evisujeans han har på sig. Japanska.Dom har som ett M över röven va? Fula som stryk och äckligt dyra. ^^
Vafan han ville ju inte ha bilen?
GuW 20:-
Cuba 20:-
D-R 9,90:-
Mcom 9,90:-
Jonte 20:-
Nåväl, den förra förmågan här i området, som bodde några hundra meter längre bort, hade en tysk bil med eftermonterad turbo. Man fick dagligen lyssna på hans demonstrationer av den fräsiga avlastningsventilen. Antingen hade han över 300 kompisar eller så ville alla lyssna flera gånger i veckanI snitt säkert två gånger om dagen skulle motorn rusas till varvstopp för att sen ge ifrån sig det där ack så häftiga pysljudet.
Muta nåns gamla farmor (alt nån String-Emil kopia) att klä av sig i underkläderna och posera vid hans bil medans du fotar. Se till att få med regnr på bilderna. Posta bilderna helt seriöst på Zatzy.
Alla fälgvikter på en fälg...![]()
Då menar du förstås alla fälgvikter från en förpackning på samma fälg eller? Visst säljer dom fälgvikter på biltema?
Enkelt, skriv en lapp:
Dina fälgar är snygga, jag vill ha dem.
Hoppas du förstår!
//Adnan
Lovar att du slipper se den bilen på gatan i närheten.
Jag var tvungen att editera din text!![]()
Varför adnan istället för dragan :O ?
En gammal tråd om stulna hojjar som hittades på "Adnan-gangster"s lunar profil.
Snubben snodde hojar, fotade sig själv och polarna sittandes på dom, och la ut bilderna på Lunar...
En av dom mest hatade personerna av medlemmar på SH förmodligen...
http://adnan-gangster.istheshit.net/index.php?action=report
Han?
Jag har aldrig hört talas om Adnan-gangster innan förens nu...
Om du sätter någon lapp eller att det i största allmänhet inte kommer fram att du driver med han kommer det snart en tråd upp på zatzy i stil med:
"Nån blattejävel är avundsjuk på min bil!
- Alltså det är någon idiot som håller på kolla in mig bil. Fan att ingen kan se skillnad på mitt och ditt. Funderar på att sitta upp hela natten med ett BASEBOLL trä."
Sen kommer 20 pers sitta och skrika högst om vem som ska spöa idioten mest och ett annat gäng lägga upp bilder på alla balla vapen man kan köpa hem. För denna eventulla skummis ska ha krossade knäskålar, nackskott, spö så han inte kan gå och allt annat ni här brukar tjata om.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |