..ta och inse att det finns folk med andra intressen också, eller att det finns folk som gillar båda.
Per Sinding Larsen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
..ta och inse att det finns folk med andra intressen också, eller att det finns folk som gillar båda.
Jag saknar min oemblemerade MB 280E. Och Pontiacen.
Båda gick att köra fortare än man tror är möjligt när man ser dem.
Dark horse.
Mer förtisstämpel.Inte lika stor fjortisstämpel på dom som en s13![]()
Kjolpaket heter det.
Enligt mig så kommer dom snednötta däck från CAMBERINSTÄLLNINGEN. har man en lite sned camberinställning svänger bilen så jävla mycket bättre. bättre väghållning med andra ord.
Jag skulle inte kalla Rays engineering eller liknande för blingfälgar. det är lättviktsfälgar från japan. som är fint skit![]()
och när vi ändå tar krypkörningen. skulle du vilja att ditt pissdyra avgassystem från t.e.x hks eller greddy skrapade sönder mot asfalten ?
Fan ni som bara gillar hojar lär ju ta och inse att det finns folk med andra intressen också, eller att det finns folk som gillar båda.
Man skall även akta sig för gamla volvo och oplar.En liten anekdot jag skrivit fler gånger men den är rolig ändå. Nere på MECA Raceway i Malmö får allmänheten till en liten summa köra dragracing på klistrad bana med julgran och tidkort varje onsdag. En onsdag för två eller tre år sen linar en silvrig Subaru Impreza med kjolpaket, lila, skitstora fälgar och svarta tribal-vinyler längs sidorna upp, bredvid denna linar en Fiat Uno, folkracebucklig, smutsgul och allmänt sunkig upp. Subarusnubben tittar lite snett och testar sin nya dumpventil.
Julgranen tänds och Subban gör en skitbra start men förlorar med över en sekund på 201-metersbanan mot Fiaten. Det var ett av de första racen den kvällen, Subban körde inte en repa till på hela året.
Betänk även att sänkt fjädring och lågprofildäck skvallrar om bristande körförmåga.
Öhumm, öhumm. Dessa bilarna är väl ändå inte original? Både sänkta och med lågprofildäck.
![]()
/ Jens
Är ju en volvo för tusan, det om något skvallrar väl om bristande körförmåga?
Joe, ja ä bittär!
Jag ser en eldig alfa i bakrunden, även den ser sänkt ut, och ballongdäck har den minsann inte
/ Jens
När jag ser en liknande på gatan, så är jag säker på att kunna dra den.Öhumm, öhumm. Dessa bilarna är väl ändå inte original? Både sänkta och med lågprofildäck.
![]()
/ Jens
På tal om stylade bilar så såg jag den här idag när jag var ute och fotograferade lite...
![]()
På tal om stylade bilar så såg jag den här idag när jag var ute och fotograferade lite...
![]()
däremot har jag byggt ett par rallybilar som går riktigt bra, vilken som helst av dom skulle köra ifrån vilkensomhelst fucko-tojota med likartad motor effekt på vanlig väg, helt utan att vara sänkt, med 100dB avgasljud, 2½" avgassystem och smalare däck.
Jag skulle inte tveka att åka runt i en sådan.Det känns som jag vill hugga ut mina ögon med en gaffel...
det gör så ont...![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti