Sen kommer jag plötsligt in och förespråkar att dessa slynglar ska laga sina defekta körriktningsvisare. :surgubbesmiley
Körriktningsvisare? Vad är det för nått? Man kanske använde det på din tid, i början på 1900-talet?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sen kommer jag plötsligt in och förespråkar att dessa slynglar ska laga sina defekta körriktningsvisare. :surgubbesmiley
Körriktningsvisare? Vad är det för nått? Man kanske använde det på din tid, i början på 1900-talet?
![]()
Köper du en bil av tyskt fabrikat är körriktningsvisare extrautrustning - dyr sådan också, ingen verkar ha råd att skaffa såna.
Gör som ozeo sade på 1á sidan men ist för ballong sätter du en sån där pipa i avgasaröret. Oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... hehhehe...
Ja men du äre så att både fälgarna + däck och "kjolpaketet" är äka M5, skulle inte säga att det är något fucko med det.. Men jag vet inte..
@ prulle, ja här är bil nr 2
http://www.garaget.org/video/kkwhk6avkybu
(ingen dumpventil)
Jag postar en 20'a om jag får bildbevis i tråden på slutresultatet!
Cuba 20:-
9,90 kr![]()
Jag är på.
Mcom 9,90:-
sponsrar 5 kr , mest av sympatiska skäl
Martein 20:-
Det har tyvärr varit ovanligt lugnt nu de sista dagarna. Bilen har inte ens synts till, än mindre hörts. I mina ögon är det här lite av en förlust![]()
För alla er som förstår vilken fruktansvärt jobbig situation jag nu sitter i så ber jag er skriva ert bidrag i tråden. Jag kommer under inga som helst omständigheter eller på något sätt förstöra hans egendom, men någon form av s.k prank (hästhuvud på taket?) måste ske, filmbevis utlovas!
Surströmming+luftintag+tanke = succé
Nej nej, alldeles för tamt. Han ska istället köpa en flaska fogskum och fylla innanför tanklocket.
Tänk vad förvånad han ska bli när han ska tanka nästa gång![]()
Banana in the tailpipe.
Vi pratar minst 4" slutrör på Zatzy-bilar.Banana in the tailpipe.
Vi pratar minst 4" slutrör på Zatzy-bilar.
1 banan gör inget.
2-3 klasar med bananer krävs för att få effekt.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|