Fan också! Nån från Zatzy har flyttat in..

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
Körriktningsvisare? Vad är det för nått? Man kanske använde det på din tid, i början på 1900-talet?

:D

Nädå. Det var något man lärde sig använda när man gick på trafikskolan 1994, ungefär samtidigt du lärde dig ABC och 1+1. :FU
 

Neos34

Neos nerd
Gick med
16 May 2005
Ort
Mölndal
Hoj
Yamaha Neos
Gör som ozeo sade på 1á sidan men ist för ballong sätter du en sån där pipa i avgasaröret. Oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... hehhehe...
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Jag postar en 20'a om jag får bildbevis i tråden på slutresultatet!





sponsrar 5 kr , mest av sympatiska skäl


Det har tyvärr varit ovanligt lugnt nu de sista dagarna. Bilen har inte ens synts till, än mindre hörts. I mina ögon är det här lite av en förlust :gråta

Som Marvin Gaye hade sagt, Let's get it on!

Han är tillbaka, och det med besked! Att döma av min, högst lekmannamässiga, inbyggda ljudmätare så har han även uppgraderat avgassystemet! Antingen har katalysatorn fått stryka på foten LR så är vi nu uppe på 6" slutrör, osäker på vilket men det låter än mer nu..

Satt i förrgår och lyssna när han, i 5min, försökte fickparkera. Sen var jag tvungen att kolla ut vad sopan eg. höll på med. Luckan var uppskattningsvis tillräckligt stor för att jag skulle kunna få in racebussen & släp, utan att ens titta i backspeglarna! Men har man klippt av fjädrarna på mitten så kanske man försämrar svängradien?

Hur som så måste jag nu skrida till verket och visa att denna typ av bil eller umgängeskrets inte är accepterad i denna del av Stockholm. Hade jag bott i ett lite ruffigare område, typ Enskede, hade man kanske sett sånt här mellan fingrarna? Dock gör vi inte så här, och det ska markeras! Låter man ett fall passera genom fingrarna är det bara en tidsfråga tills hela området är fullt av denna motorburna ungdom utan respekt för gällande hastighetsbegränsningar eller övriga moraliska regler som vi lever efter här.

För alla er som förstår vilken fruktansvärt jobbig situation jag nu sitter i så ber jag er skriva ert bidrag i tråden. Jag kommer under inga som helst omständigheter eller på något sätt förstöra hans egendom, men någon form av s.k prank (hästhuvud på taket?) måste ske, filmbevis utlovas!

Ps. En viss form av heder till Fucko't. Han hade vare sig Von-Dutch kepan eller jeansen med målarfärg på sig.. Ett steg på vägen iaf..
 
Last edited:

sportbike

Guest
För alla er som förstår vilken fruktansvärt jobbig situation jag nu sitter i så ber jag er skriva ert bidrag i tråden. Jag kommer under inga som helst omständigheter eller på något sätt förstöra hans egendom, men någon form av s.k prank (hästhuvud på taket?) måste ske, filmbevis utlovas!

Surströmming+luftintag+tanke = succé
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Nej nej, alldeles för tamt. Han ska istället köpa en flaska fogskum och fylla innanför tanklocket.
Tänk vad förvånad han ska bli när han ska tanka nästa gång :hihi

Hahaha, jag hade lite problem med en Impreza ägare som jag skrev i någon annan tråd här på SH, normalt sett är jag jävligt tolerant även mot bilfuckon, men den här gick över gränsen.

Varje gång han skulle iväg med bilen så skulle han stå och torrgasa en stund på parkeringen, detta i kombination med en gigantisk, ihålig kromad slutburk gjorde att hela kv,arteet fick psykbryt på honom.

Han kom ofta hem sent, och det var samma sak då, han skulle sitta och torrgasa "för att kyla tuuuuurrrbon" och dessutom försöka spränga baslådan under tiden.

Det hjälpte inte att förklara att turbon var försedd med kylning och att den omöjligt kunde glöda efter att ha kört den omväxlande 30/50 sträckan in till parkeringen.

Helt plötsligt var bilen bara borta.

Jag har fått höra sen av grannarna (jag var bortrest) att det hade legat fyra tomma fogskumstuber bakom avgasröret på bilen en morgon...
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
helt klart underhållande tråd :D Själv gillar jag bäst iden med att måla den i rosa vattenfärg. kan bistå med färgspruta då jag jobbar som målare....
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Vi pratar minst 4" slutrör på Zatzy-bilar.
1 banan gör inget.
2-3 klasar med bananer krävs för att få effekt.

apropå stora avgasrör, i området där jag jobbar(vill inte inte bidra med exakt lokalisering med tanke på allt löst pack därute som har svårt med mitt o ditt) så står det en japanare, R33 Gts, världens märkligaste avgasrör, normalt sett har ju dessa bilar typ 3" eller större hela vägen, men den här har typ 6-7" allra längst bak för att efter ca 20cm smalna ner till typ 3", ser ut som en jävla megafon. Det enda ha ska ha cred för är att bilen verkligen verkar användas då den är lite skamfilad, inte toksänkt och inga blingbling fälgar och inte heller nåt fult jävla kjolpaket.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top