Fan också! Nån från Zatzy har flyttat in..

Enkelt...

riceticket2.jpg

degenriceticket.jpg

:hihi

Välj själv på ricecop.com...

Det är bara jag som har fattat att portot på ett brev med en 5'a eller 10'a i blir 20:-, medans portot på ett brev med en 20'a i blir en femma... :hihi

Äh det är en liten osäker grabb du har och göra med.

Mitt tips. Ge dej ut och ställ dej och varva din Berlingo diesel brevid, utmana och bjud på race. För det är vad biljäkeln duger till. Kommer du med hojen får han ju fet däng.

Sen berättar du dina värsta historier om porscharna och lambona på Autobahn mot din berlingo. Inom 3v har du knäckt grabben.

Jag anade att det skulle komma, men jag betalar glatt 5:- för att slippa lägga till en mottagare till i min lista på internetbanken, speciellt för en sketen engångsgrej...

Jag är ingen vän av inernetbanken alls...

Personligen tycker jag att det är jobbigare att köpa kuvert och frimärke samt att gå hela långa vägen till brevlådan.

Vad har internetbanken gjort mot dig?

Personligen tycker jag att det är jobbigare att köpa kuvert och frimärke samt att gå hela långa vägen till brevlådan.

Vad har internetbanken gjort mot dig?

Kuvert och frimärken har man hemma, brevlådan passerar man på väg till jobbet (eller så tar man motorcykeln ut till postsorteringen och lägger det på snabblådan, inte för att man har bråttom, bara för att få köra).

Internetbanken och jag hyser hatkärlek, jag var någon slags betatestare av skiten, jag har den äldsta typen av internetdosa och tydligen har den lägre säkerhet, eller så var kraven högre på den tiden så man måste verifiera varenda jävla räkning med dosjäveln...

När jag frågade på banken om dom hade batterier till den så hade inte ens hon som jobbade på banken hört talas om den typen av dosa...

Kuvert och frimärken har man hemma, brevlådan passerar man på väg till jobbet (eller så tar man motorcykeln ut till postsorteringen och lägger det på snabblådan, inte för att man har bråttom, bara för att få köra).

Internetbanken och jag hyser hatkärlek, jag var någon slags betatestare av skiten, jag har den äldsta typen av internetdosa och tydligen har den lägre säkerhet, eller så var kraven högre på den tiden så man måste verifiera varenda jävla räkning med dosjäveln...

När jag frågade på banken om dom hade batterier till den så hade inte ens hon som jobbade på banken hört talas om den typen av dosa...

Misstänkte att "man" skulle ha det hemma. För mig känns det fortfarande enklare att fixa betalningar över nätet.

"Tappa" den då och få en ny och kom tillbaka in i matchen! :tummenupp

Misstänkte att "man" skulle ha det hemma. För mig känns det fortfarande enklare att fixa betalningar över nätet.

"Tappa" den då och få en ny och kom tillbaka in i matchen! :tummenupp

Dom har flera gånger erbjudit mig en ny dosa, men jag har ju knappt lärt mig den här än, den används väl 15ggr om året och varje gång är som att börja på nytt... :huvet

Normalt sett lär jag mig tekniska saker lätt, men det här har varit en kamp...

Dom har flera gånger erbjudit mig en ny dosa, men jag har ju knappt lärt mig den här än, den används väl 15ggr om året och varje gång är som att börja på nytt... :huvet

Normalt sett lär jag mig tekniska saker lätt, men det här har varit en kamp...

Sitter du med en Enigmamaskin från ww2 eller? :va

Utan att veta hur din dosa funkar så skulle jag gissa att det blir enklare med en ny då de inte kräver högre begåvningsnivå än en mobiltelefon.

Underskatta förtusan inte begåvningsnivån som krävs för en mobil!! På jobbet kommer det REGELBUNDET (minst 1ggr/dag) in "kunder" mellan 15-95 som har problem med telefonen, "den fungerar inte, titta!".. :mad:

Har du satt på telefonen?
Kund: :confused:
Jag: :huvet
Kund: :va
Jag: *sätter på telefonen* och :rofl för mig själv.
Kund: åhh, tack så mycket, hur gjorde du?? :Bugar

Jag: :3freak

Vänta på han tills nästa gång han åker iväg och tajma in lagom så att han hör dig säga "Jävlar vilken fet repa"

Stackarn kommer ju leta ihjäl sig :)

lägg ut hans adress på knullkontakt.se under BDSM och S&M, och skicka hem några Euro-trip liknande gorillor till honom. Det är han värd, men se för guds skull till att han inte är lagd åt det hållet redan, du vill ju inte framkalla njutning åt honom.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka