vem vare! vem vare som tog mina fakking pengar!
I detta sammanhanget är det faktiskt läge att fråga Skatteverket vad MarCus ska göra med sin fakking deklaration! O vem det fucking var som kastade tärningen in tha first place!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vem vare! vem vare som tog mina fakking pengar!
Onej buhu skrev jag inte på korrekt svenska jobbigt för lilla dig att du inte förstod. jaja bättre lycka nästa gång. Prova att hålla dig i de kristna forumet tror du passar bättre där.
Okej tack ! äntligen har jag förstått hur de fungerar har legat sömnlös många nätter och funderat på mitt pensionssparande.Antingen så kan du sätta in beskattade pengar och då betalar du inte skatt en gång till när du tar ut dem. Sen kan du däremot sätta in obeskattade pengar och istället skatta för dem när du tar ut dem, poängen med detta är att du dels får skjuta upp skatten och att du vid din pension troligen inte hamnar över brytgränsen för statlig inkomstskatt.
EDIT: Fett pucktvåa
Tror du kommer finna fler korrekta människor där. Jag har bara svårt att förstå hur du orkar klaga över folks skrivande finns tusentals inlägg som de går att ifråga sätta. Håll dig till ämnet och om du inte kan argumentera om de som gäller var tyst. Men jag ska inte vara omöjlig jag ska bättre mig skriver upp på min att göra lista.Jodå, jag förstår även barnspråk trots att det är totalt osammanhängande. Av vilken anledning ska jag hålla mig till ett kristet forum?
För att komma åt en skatteverksanställd så kan du ju pma mig![]()
Då gör du en inbetalning till ditt skattekonto
http://www.skatteverket.se/skatter/skattekonto/postgirobankgiro.4.18e1b10334ebe8bc80005163.html
Du kan spärra ditt skattekonto för utbetalningar och låta dem sitta där och samla ränta. F.n 1,8% inte mycket men alltid något.
Sedan kan du häva spärren och få en utbetalning.![]()
Är det inte bättre att peta in dom på Skandia banken då som har ca 3.5% ränta +/- 0.5?
Absolut, jag svarade bara på en rak fråga.
Fast i ärlighetens namn tror jag att du missförstått frågan.
Jag tolkade den i alla fall som att han ville veta hur han inte bara betalar in mer pengar till ett skattekonto utan hur han även kan övertyga Skatteverket att konfiskera (även) dem.
Sedan tycker jag den spetisga frågan till dig ovan är lite intressant också.![]()
Det kan inte jag svara på i och med att jag inte jobbar med skattekontot.
Varför skall jag rättfärdiga mitt val av arbetsgivare när det stora flertalet på detta forum vägrar att berätta vad de jobbar med!!
Aj då, nu känns det som vår dejt blir kylig.
Man skulle ju kunna hävda att de som frivilligt berättar om sitt yrkesval kan stå ut med en del frågor kring det. Jag tycker frågan är intressant, inget mer med det.
Själv är jag chef, det är för att jag gillar att bestämma.
Vilket företag och chef övervadå?
Närå, vår dejt kommer inte att bli kylig.
Att säga att man är chef ger ju inte så mycket. Vilket företag och chef övervadå?
Jag har gjort ett val i min karriär och om vissa inte kan förstå det så säger väl det mer om dem än om mig!![]()
Jag gissar på skiftsledare på McDonald's.![]()
Jag kommer inte berätta mer än så, måste ju spara lite till dejten.
Att folk är nyfikna på ens karriärval säger egentligen ganska lite om dem.
Platschef på Sibylla faktiskt.![]()
Skatteverket...
Är inte ett dugg intresserad av det mer intresserad av hur människan är på det stora hela...
Du verkar ju jätteintresserad, du har ju redan frågat mig med vad jag jobbar och var.
Ge dig inte mer cred än vad du e värd.![]()
Bäste Herr Markus
Först berättar du att du har fuskat och sedan blir du upprörd över att myndigheterna inte tolererar detta.
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |