Faan vad kallt det är, kan man köpa en Pyjamas?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Pyjamas!

• Antal röstningar
    0
pyjamas3.jpg

Ghey som faen.

Nej, du ska icke köpa pyjamas, det är för barn och kärringar.
Nejdu, klä på dig på morron istället så kanske du kommer dig för att göra något, istället för att sitta vid datorfan halva dagen.

Ha en trevlig Lördag.

Jodå jag tog en varm dusch staxt efter tråskapet slängde på mig kläder och sen dess har jag varit ute i kylan :gnissla stått och väntat på att min son skulle ge med sig för kylan eller att bensinen i hans fyrhjuling skulle ta slut.

3 tim i kylan usch det var jävligt gott med varm glögg nu :tummenupp

Inte köpit någon pyjamas en!

Stig den var gay!!!

Gör som jag, köpt dig en riktig pimp pyjamas så kommer brudarna själv :)

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=256302&stc=1&d=1227973701

köpte den för ett pyjamasparty, skulle aldrig köpa en pyjamas annars. Men den var så snygg och ändå när man hade den så testade man att ha den på sig de dagar det vart superkallt och det är jävligt skönt att sova i. Mjuk och varm inuti, sedan är den siden aktig utan på så sängkläderna krovar sig inte när man rullar runt i sängen under natten. Denna håller på att bli sliten så jag ska garanterat köpa en ny snart :D

Bifogat

• article_image_4bd112bceef1dd84.jpg
    article_image_4bd112bceef1dd84.jpg
    156.8 KB · Visningar: 464
Last edited:
Mnja nu sitter jag är med mina Nemotofflor mjukisbyxor och min tuffa 666 Hoodie. :cdevil

Jag vill ju gärna framstå som tuff och ball så att köpa en fjömpig pyjamas skulle nog skada min hårda balla yta en hel del! :/

Om det gäller att frysa vid sänggåendet: Eldyna is the shit! :yoparty
(lovar och svär)

Knäpp på 10 min innan sänggåendet, sen är det bara låta John Blund ha sin gång...

Om du fryser i fillingarna när du surfar: Klä på dig en teeshöört och ett par tofflor.

När man sover ska det vara lite svalt, inte varmt o jävligt med nån eldyna. på morgonen när man kliver ur sängen är det oftast bra temp under täcket, det jävliga är om det är kallt utanför täcket. Och då är pyjamas kanon, jag har borrat i min pyjamas överdel uppknäppt ett par ggr och fan vad man kände sig PIMP. Finns snyggare coh sexigare pyjamas än man tror, ni kan ju inte ha på er liknande pyjamas som ni hade när ni var små.

Du kan få köpa lite av min värme, jag måste ha fönstret öppet på natten för att inte svettas som en humla.

Last edited:
Du kan få köpa lite av min värme, jag måste ha fönstret öppet på natten för att inte svettas som en humla.

På natten är jag varm, det är kvällar och morgnar jag är frusen :fakta

När man sover ska det vara lite svalt, inte varmt o jävligt med nån eldyna. på morgonen när man kliver ur sängen är det oftast bra temp under täcket, det jävliga är om det är kallt utanför täcket.

What he said!

Last edited:
Jag zappade runt bland kanalerna och såg att Simon&Thomas hade pyjamas, det avgjorde saken för min del...

Ursäkta?

/ Redigerade bort quoten / RoLLER

Last edited by a moderator:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...