hållundan skrev:Frågan är vad det är för lirare som knallar runt och filmar?
Han jobbar jobbar som nyhetsfotograf i helsingborg.
www.newshunter.se
finns många klipp i "film" kategorin som är intressanta att se, speciellt fröken med hunden :kocko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:Frågan är vad det är för lirare som knallar runt och filmar?
Kay skrev:Varför snackar ni ens om invandrare i frågan här!? Det var för fan svensken som körde som en idiot och prejade polisbilar osv, skriker snuthora osv, de andra kvider ju bara och satt passagerare, ge er nu.
Och för er som helatiden skriver "Har du ens varit i malmö?" eller "har du ens varit i rosengård?", -har NI?
Alltså Rosengård är helt stilla på kvällar och nätter, ett ställer jag föredrar o gå igenom vilken dag somhelst nattetid, än gustav a. torg eller någon annan central plats, där fulla odrägliga svenskar och annat pack rullar fram.
Jag märker fan ingen skilnad mellan blattar och svenskar som slåss om jag skall vara ärlig, och jag bor i centrala Malmö och har gjort det hela mitt liv. Tycker faktiskt att intergreringen svenskar och invandrare emellan har blivit väldigt mycket bättre senare tid, än för låt säga 10 år sedan.
addegbg skrev:Man ska inte dömma alla efter en, jag vet, men kolla här...
www.newshunter.se
"filmer" "filmer 2004" "scrolla ner lite" "Bitsk hund i Arlöv"
Södermalm!!!RWD skrev:Många snackar om utvisning men är det inte så att de flesta ungdomsligisterna som ser ut att vara av utlänsk härkomst är födda i sverige.......vart ska man då skicka dom?

McFille skrev:och Alex - Håller med dig, Rosengård är inte en plats jag vill gå själv en kväll, och det är för jävligt. Det är ett stort problem, och det krävs nya tag för att lösa det, som jag skrev tidigare.
Men tror du verkligen det är för att invandrare är mer benägna att begå brott som det har blivit så i Rosengård m.m?
Jag.. ja inte så ofta mellan 5 och 10 gånger imånaden och mer eller mindre alla av dessa så kör jag antingen igenom eller förbi rosengård.Maldiani skrev:väldigt intressant att läsa alla inlägg om hur jävla getto Rosengård är,
jag är väldigt intresserad av att höra hur ofta du befinner dig i Rosengård eller Malmö!
Kay skrev:Det var för fan svensken som körde som en idiot och prejade polisbilar osv, skriker snuthora osv, de andra kvider ju bara och satt passagerare, ge er nu.
RWD skrev:Många snackar om utvisning men är det inte så att de flesta ungdomsligisterna som ser ut att vara av utlänsk härkomst är födda i sverige.......vart ska man då skicka dom?
MattE. skrev:"dom borde vara tacksamma"
Kay skrev:Varför snackar ni ens om invandrare i frågan här!? Det var för fan svensken som körde som en idiot och prejade polisbilar osv, skriker snuthora osv, de andra kvider ju bara och satt passagerare, ge er nu.
Och för er som helatiden skriver "Har du ens varit i malmö?" eller "har du ens varit i rosengård?", -har NI?
Alltså Rosengård är helt stilla på kvällar och nätter, ett ställer jag föredrar o gå igenom vilken dag somhelst nattetid, än gustav a. torg eller någon annan central plats, där fulla odrägliga svenskar och annat pack rullar fram.
Jag märker fan ingen skilnad mellan blattar och svenskar som slåss om jag skall vara ärlig, och jag bor i centrala Malmö och har gjort det hela mitt liv. Tycker faktiskt att intergreringen svenskar och invandrare emellan har blivit väldigt mycket bättre senare tid, än för låt säga 10 år sedan.
M.G.F skrev:Winamp
.pls är alltid Winamp Playlist
heinz_p skrev:Huh?
.pls är inte endast Winamp..streamar i iTunes..
Swedie skrev:brottslingar sen tidigare? rymt? vårdslösa i trafik?bonny skrev:Helt klart en rimlig insats för det tuffa brottet "rymt från en ungdoms anstalt"!!![]()
Är det någon som vet vad dem egentligen hade gjort?

Är man rasist för att man vill att invandrare som tackar för gästfriheten med att missköta sig kraftigt, ska åka hem igen ?McFille skrev:Sa han verkligen det då? Jag hörde aldrig honom säga något sånt, bara att snorungen sa det.
Bra att de tog de jäklarna, de skall tuktas!
Hörde ni den rassegubben som var framme och snackade med en av de svarthåriga killarna? "Åk hem med dig istället!!! Vad gör du här?! Lever på vår välfärd!!" Sånt blir jag så förbannad på...han lade inte märke till den blonda killen som kallade polisen för "snuthora"?
Han stod och gormade och hade sig när de låg på marken med 3 poliser ovanpå sig, fast i handbojor...vilken hjälte.![]()
Zoidberg skrev:Är man rasist för att man vill att invandrare som tackar för gästfriheten med att missköta sig kraftigt, ska åka hem igen ?
Såna uttalanden blir jag förbannad på !
Du verkar dessutom inte ha koll på läget i Malmö, ...gör ett studiebesök på fängelset i Kirseberg så kan du vända upp&ner på dina procentsiffror & lite till.
McFille skrev:Även om det kanske inte känns så i din värld, så består faktiskt Sverige av mer än Malmö...siffror är inget mer än siffror, men om du tänker efter själv så förstår du nog också att det är ganska rimligt att de allra flesta brotten begås av svenskar, då vi trots allt bor i Sverige.
Och som svar på din fråga; Nej, det tycker jag inte. Missköter de sig grovt vid upprepade tillfällen tycker jag också att utvisning skulle vara ett alternativ, men det vet vi ju knappast om så var fallet här. Och varför gick inte hjältegubben fram och skrek på den blonda killen? Är det OK för honom att begå brott för att han är "riktig" svensk?
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!