Jag orkar ej läsa alla inlägg här för det mesta handlar om rasism nu och inte om själva polisjakten.
Det jag först och främst vill säga är att brottslingar SKA tas med hårdhet, dem ska f*n inte sitta där och smeka o försiktigt få dem under kontroll även försöka leka förhandlare så dem kanske slipper sätta handbojor eller något, detta är något som jag tycker behövs på all sorts brottslighet (till viss måtta) för det skapar större respekt av polisen. Bör påpeka att jag inte sitter här och skriver en massa eftersom jag går efter lagarna till fullo utan jag själv räknar med att tas hand av polisena på det viset om jag skulle göra en sådan sak.
Mannen som kommer fram frustrerad och predikar för brottslingarna vet vi inte om han kanske gick med barnbarnet i en vagn på den trottoaren så därför ska man inte säga för mycket.
Annars så håller jag med den gubben till 110% att dem självklart är idioter som kör rundor på de viset i stan mitt på dagen och jag tror det även är en liten skala till varför polisen tog dem så hårt men som sagt, jag hoppas dem fortsätter med det!!!