Itacha75
V.I.F. min älskade vän Norton
Myser när jag ser att idioterna får lida. Är det fel på mig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itacha75 skrev:Myser när jag ser att idioterna får lida. Är det fel på mig?
Zergh skrev:Vart var du under början av 90talet?, på den tiden var det skinnbulorna som härjade, och annat drägg, nu är det invandrare istället, olika årtioden, olika drägg.
Åtminstånde i den här lilla förorten.
Satt bara och väntade på att dom skulle råka tappa snorvalparna framför någon bil och sedan råkat köra över lite armar och ben när de skulle flytta på bilarna. Fyfan vad jag hade garvat.burner skrev:.......
McFille skrev:...över 80% av alla brott begås av s.k. "helsvenskar"....det är snarare ett integrationsproblem. Det är inte lätt att integrera sig i ett samhälle med massor av fördomar...Dock blir det svårt att dra gränsen för vilka som är "invandrare", och vid vilka brott som utvisning skulle vara aktuellt...
McFille skrev:Tvärtom, kan man inte sköta sig och anpassa sig till ett nytt samhälle så tycker jag inte man ska få stanna kvar. Folkpartiet propagerar för det, och jag tycker det låter som ett bra förslag.
Dock blir det svårt att dra gränsen för vilka som är "invandrare", och vid vilka brott som utvisning skulle vara aktuellt...
McFille skrev:Trött på invandrare? Varför det? Det finns rötägg som rånar, våldtar och misshandlar överallt, och det är verkligen inte bara invandrare som gör det.
över 80% av alla brott begås av s.k. "helsvenskar".
Det är inte precis så att invandrare är genetiskt sätt mer benägna att begå brott, det är snarare ett integrationsproblem. Det är inte lätt att integrera sig i ett samhälle med massor av fördomar, men jag tycker heller inte att det är en ursäkt för att begå brott. Tvärtom, kan man inte sköta sig och anpassa sig till ett nytt samhälle så tycker jag inte man ska få stanna kvar. Folkpartiet propagerar för det, och jag tycker det låter som ett bra förslag.
Dock blir det svårt att dra gränsen för vilka som är "invandrare", och vid vilka brott som utvisning skulle vara aktuellt...
Berrkan skrev:Det är roligt att se hur lätt man ändrar uppfattning om en situation
När jag såg filmen först tyckte jag polisernas betende var förjävligt. (vid gripandet)
När jag sedan läste historien bakom tyckte jag polisens agerande var endast lite över det våld som händelsen krävde.
OT? Har kanske haft 5-6 invandrare i vilhelmina och kan inte sätta mig in i en malmöares synvinkel på invandrare men jag tycker MattE har ett mycket bra inlägg i #11
Så du märkte också att en av killarna var jävligt blond?Kay skrev:För övrigt var det ju en svensk med i bilden och han beter ju sig svinigast av de 3...
Markus skrev:Fy fan vad indoktrineringsapparaten fungerar bra. Du fick nog med alla multikultiklyschor som finns.![]()
brottslingar sen tidigare? rymt? vårdslösa i trafik?bonny skrev:Helt klart en rimlig insats för det tuffa brottet "rymt från en ungdoms anstalt"!!![]()
Är det någon som vet vad dem egentligen hade gjort?
Du menar inte att det kan vara brotslingar från ett LVU-hem!? Vilken nyhet!Swedie skrev:brottslingar sen tidigare? rymt? vårdslösa i trafik?
Spiken skrev:Satt bara och väntade på att dom skulle råka tappa snorvalparna framför någon bil och sedan råkat köra över lite armar och ben när de skulle flytta på bilarna. Fyfan vad jag hade garvat.![]()
Behöver jag tillägga att jag hatar tjuvpack?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |