Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
perkihlen skrev:När tog ni ut hojen för första gången förra året? Hur var vädret? Gick det bra?
Sitter å spånar på om det kommer gå att åka redan i mars eller om man kommer få vänta ända till april. (Har svår abstinens)
Den verkar inte stämma nåt vidare, inte för min by iaf.Naurin skrev:Jag känner igen mig i abstinensen. jag kikar på www.temperatur.nu, där kan du välja att få fram en graf över senaste årets temperatur i olika städer. Enligt den kan jag hoppas på andra halvan av mars

hållundan skrev:Förra året ställde jag på 9e januari med min dåvarande hoj (Kawa ZX-6r). I år lär det dock dröja till mars, kan jag tänka mig.
i helgen ska bli kul sedan lär man ju ha ännu mer abstinens......... 

gabor2 skrev:jag och polarn sportlover var ut och provkörde en fzr 1000 i januari förra året ! kommer inte ihåg vilket datum exakt men det var samma dag som stormen gudrun härjade som värst !tallarna böjde sig ner för att peta av en i
farten ,men det skall nog till mer om man skall lyckas ta en sh:are![]()
perkihlen skrev:När tog ni ut hojen för första gången förra året? Hur var vädret? Gick det bra?
Sitter å spånar på om det kommer gå att åka redan i mars eller om man kommer få vänta ända till april. (Har svår abstinens)

|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |