X_Vanquish
Ny medlem
Fan har aldrig haft så mycket adrenalin rush i min kropp, på en o samma gång!
Mc är nåt för mig
Är förälskad
Men kändes som min lärare inte brydda sig om mig, fick inte den uppmärksamheten jag tycker jag bode få då körlektionen inte är billiga

Mc är nåt för mig
Men kändes som min lärare inte brydda sig om mig, fick inte den uppmärksamheten jag tycker jag bode få då körlektionen inte är billiga
det är bara att komma o ta för dig, 
Tänk isåfall, hör jag inget så gör jag rätt och gör jag fel så får jag garanterat höra det...för dig är det en stor dag givetsvis, men för läraren kanske det bara är ännu en tråkig dag på jobbet..
för infon
) jag var också i extas när jag körde min första lektion. En vinkel på det hela är väl att du ju skall öva teknik, och första lektionen är ju rätt basic... så det kanske inte fanns mycket att feedbacka på? Tycker du skall ge honom ett par tillfällen till, men redan nu kan du ju be honom sammanfatta ett par-tre punkter som du skall tänka på nästa till nästa lektion. Har stött på ett antal trafikskolelärare som inte är så pedagogiska, så man får hjälpa dom på traven lite.. eller byta, om inget annat hjälper. Lycka till med träning och kortet!