ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
svar
r,prostocktopp o allt annat junk.Men det gälde att hålla exakt 4000 varv på ettan,snärta till exakt lagom med kopplingen o sen börja balansera o växla vidare.provade man på annat varv eller växel så slirade det bara.Men efter ett tag så lärde man sig.Slutade dock med att man låg på fulla spett på 4an i ca 200 blås på slangen,träffade ett brunnslock som sjunkit av tjälen.Studsade upp en meter i luften,tappade hojen,kasade 200m på asfalten,drog ut i buschen o allt va frid o fröjd.Men för hojen gick det sämre.Den behagade att landa på två hjul igen,passera rakt över en korsning,klippa trottoarkanten så den stack snett upp i luften o knäckte en lyktstolpe tre meter upp.Bara sopor av allt.Det var efter den vurpan jag började tatuera mig(åkte i adidasoverall).så kan det gå,men jag hade änglavakt o gick ut från hospitalet på kryckor 2 dar senare.
tja!Nja min var iofs ganska ombyggd på slutet(innan den klöv en lyktstolpe tre meter up)bred bakfälg med ett astronomiskt*ler*brett 160 bakdäck,1325cc,mikuni 38Silwer skrev:Det är en merit skull jag säga, en sån hoj väger väl minst 260kg, jag har kört nån och visst är de starka men inte särkilt villiga att uiila på växlarna.
Jag vill minnas att den helst spann med det smala bakdäcket om man provocerade (däcken var ju inet direkt breda på den tiden)