Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
chrilleus skrev:Haschmoppe![]()
Världens sämsta pris/effekt, pris/kvalitet, pris/funfactor etc. alla kategorier!! :kocko
Mavve skrev:Köp en sporthoj då o be om ett rejs med honom.
Om han vinner ska du inte ha sporthoj.
http://www.ketogan.com/vidview.php?vid=videos/2003-08-11_smcskanebkk_0002.wmvMcB skrev:Den vill jag se! Länka nu, Ski-doo.![]()
Sweedo skrev:
ktmjacke skrev:vore jag som du skå skulle jag bara skita i honom,såna där snubbar finns det i bägge lägren.varför sjunka till hans nivå.vem som helst med en gnutta intelligens kan ju lista ut att det är två helt skillda saker att åka sporthoj o glidare.som att jämföra en saab 99 mot nyaste vrålåket från bmw ju.själv tillhör jag en utdöende art som har provat på att KÖRA bägge typerna av mc vilket dom flesta som kastar skit på varandra sällan gjort.kan meddela att bägge typerna av hoj ger stort nöje om man använder respektive modell till det den är avsedd.skulle aldrig drömma om att ta ut h-d:n på en bana skulle bara se löjligt ut ju.skulle aldrig sitta på en gixxer o wheela med ett gäng customs heller,skulle oxå se lattjo ut ju.nää fram för lite mer hojkänsla mellan leden tycker jag,det ena behöver ju inte utesluta det andra,vi är ju lovers av 2-hjulingar allihopa i grunden,eller hur. mvh//jacke
min bäste herr pejo,nu är du faktiskt ute o cyklar.en gång i tiden köpte jag mig en susuki gsx 1000-84,spritt ny.ägde den i två år o sålde den för 10000kr mindre=10000kr förlust om man vill kalla det så.år 2001 köpte jag en h-d,flång ny night train.körde två säsonger o sålde den billigt för 5000kr mer än jag gav.alltså känade jag 5000kr på affären.vart vill jag nu komma med detta,jo,jag håller med om att priserna på den uråldriga tekniken som harley har att erbjuda jämtemot alla moderna japsar är hutlösa.men,STORT men.i slutänden har du inte förlorat några pengar om du vet hur man gör affär o vid vilken tidpunkt du gör den.generalagenten i sverige får nämligen alltid in färre ex än vad efterfrågan kräver.vilket i sin tur hausar upp begpriserna på en "nästan"ny maskin över inköpspriset på vissa modeller.så jag kan inte påstå att jag känner mig direkt LURAD som du skriver.men troligtvis tillhör väl du den kategori jag nämnde förut,aldrig kört,vet inget,men kakhålet glappar som fan ändå.men du får säkert ut mer än du gav för din hoj när du säljer den va?GRUNDLURAD asg.sen kan jag nämna för alla er som tror att en modern h-d med insprutningsmotor o balansaxlar vibrerar som dom gamla modellerna borde provköra en,då skulle ni få känna att så ej är fallet.Pejo skrev:Kruxet är att en HD betingar till sin funktion ett fruktanvärt respektlöst och hutlöst pris, något som dess användare frenetiskt och till förbannelse förnekar. Köper man en HD till det pris en handlar skall ha är man GRUNDLURAD.
//P
ktmjacke skrev:min bäste herr pejo,nu är du faktiskt ute o cyklar.en gång i tiden köpte jag mig en susuki gsx 1000-84,spritt ny.ägde den i två år o sålde den för 10000kr mindre=10000kr förlust om man vill kalla det så.år 2001 köpte jag en h-d,flång ny night train.körde två säsonger o sålde den billigt för 5000kr mer än jag gav.alltså känade jag 5000kr på affären.vart vill jag nu komma med detta,jo,jag håller med om att priserna på den uråldriga tekniken som harley har att erbjuda jämtemot alla moderna japsar är hutlösa.men,STORT men.i slutänden har du inte förlorat några pengar om du vet hur man gör affär o vid vilken tidpunkt du gör den.generalagenten i sverige får nämligen alltid in färre ex än vad efterfrågan kräver.vilket i sin tur hausar upp begpriserna på en "nästan"ny maskin över inköpspriset på vissa modeller.så jag kan inte påstå att jag känner mig direkt LURAD som du skriver.men troligtvis tillhör väl du den kategori jag nämnde förut,aldrig kört,vet inget,men kakhålet glappar som fan ändå.men du får säkert ut mer än du gav för din hoj när du säljer den va?GRUNDLURAD asg.sen kan jag nämna för alla er som tror att en modern h-d med insprutningsmotor o balansaxlar vibrerar som dom gamla modellerna borde provköra en,då skulle ni få känna att så ej är fallet.
yonsson skrev:Min signatur säger det bäst...![]()
![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing