förnedrad och irriterad

Förkromad Gynekologstol!

Hälsa att sporthoj handlar om egen njutning, medan glidare är en kass penisfölängare/ anti 40årskris maskin

Fråga om han vill testa din när du köpt, han lär väl skita på sig om han e van vid HD (detta är nog visevärsa dock, om du inte är van vid vibrationerna från en HD :D)

Varför vill du ha tips om nedsättande kommentarer av HD ägare?
Tänker du sparka på de som redan ligger ner?
HD är inte en motorcykel, det är en livsstil... en sjuklig sådan.
Hav barmhärtighet.

Pejo skrev:
Kruxet är att en HD betingar till sin funktion ett fruktanvärt respektlöst och hutlöst pris, något som dess användare frenetiskt och till förbannelse förnekar. Köper man en HD till det pris en handlare skall ha är man GRUNDLURAD.

//P

Inte grundlurad på pengar iaf. Du får lätt tillbaka stålarna när du säljer. En Sportster från -85 kostar fortfarande runt 70.000,- nästan som en -95.

95% of Harleys made are still on the road, 5 % made it home.

Pejo skrev:
Men människa! Sätt punkt mellanslag och stor bokstav och kanske ett nytt stycke nån gång!
Ajöken. We agree to disagree.

Hehe :D :D

Vem har sagt att HD är en hoj?? Har amerikanarna lyckats byggt något hållbart de senaste 50 åren?
NOT.

Jag hyser inget agg mot motorcykeln i sig, det är förarna jag inte klarar av...

50++, svarta skinnkläder, öppen hjälm, fransar, cowboyboots, nitar, svarta solbrillor, sjukligt dryg attityd...

Oftast är det medelålderskrisdrabbade kvinnor man ser på dessa gigantiska blyslädar. Alltså folk som är totalt clueless whatsoever... Dom vet dvs inte bättre, köper hoj efter varumärke osv...

/Z

Min älskade make har börjat snacka om att han vill ha en glidare... :skrämd Han sneglar längtansfullt på cromade hojar och börjar snacka om fransar och gamla störtkrukor à la 40-tal!!!

Jahaja, skilsmässa? Skämt åsido. Se till så han får åka en sväng på en sporthoj om han inte redan gjort det.

Är det nån form av ålderskris som ligger bakom ?

exiteme skrev:
Min älskade make har börjat snacka om att han vill ha en glidare... :skrämd Han sneglar längtansfullt på cromade hojar och börjar snacka om fransar och gamla störtkrukor à la 40-tal!!!

Varför detta pajkastande i sandlådan? :va
Själv tycker jag att man skall respektera andras åsikter utan att behöva kasta skit. Säkert en hel del av detta forums nuvarande medlemar kommer uppskatta att köra glidare om 20-40 år :rolleyes:

Själv gillar jag sporthojar men skulle inte tacka nej till en HD V-Rod i garaget att glida runt på ibland.

PS. Jag HATAR extremister, vare sig det är talibaner, militanta veganer eller sporthojsåkare :4skrika DS.

IO skrev:
Varför detta pajkastande i sandlådan? :va
Själv tycker jag att man skall respektera andras åsikter utan att behöva kasta skit. Säkert en hel del av detta forums nuvarande medlemar kommer uppskatta att köra glidare om 20-40 år :rolleyes:

Själv gillar jag sporthojar men skulle inte tacka nej till en HD V-Rod i garaget att glida runt på ibland.

PS. Jag HATAR extremister, vare sig det är talibaner, militanta veganer eller sporthojsåkare :4skrika DS.

Precis min åsikt, alla kör vad dom vill.
Ibland har man ju t.om svårt att se fördelen med att ligga ihopvikt i fosterställning på en beplastad scudmissil i 200 blås.

Fast dom där engelska jävla hojjarna har jag förbannat svårt för, där är det verkligen läge för ett förbud.

Jag kommer iaf inet åka custom om 20-30 år
det är nog det enda jag är helt säker på, men jag orkar inte tjafsa om de där skithojarna, tycker nån de är kul så åk bara.

Zana skrev:
Jag hyser inget agg mot motorcykeln i sig, det är förarna jag inte klarar av...

50++, svarta skinnkläder, öppen hjälm, fransar, cowboyboots, nitar, svarta solbrillor, sjukligt dryg attityd...

Oftast är det medelålderskrisdrabbade kvinnor man ser på dessa gigantiska blyslädar. Alltså folk som är totalt clueless whatsoever... Dom vet dvs inte bättre, köper hoj efter varumärke osv...

/Z

Snacka om fördommar, antar att du inser att det finns undantag? :)

Lugna er! detta verkar vara lite på skoj!!

Cromsnugel.
Damcyckel.

Visst tusan får man åka på vad man vill.... :7peta

Men kan säga att HD inte dirrekt är av någon vägsmiskare....
Framgaffel och fjädring är under all kritik...
Bromsar lika så!
Mamma vurpade i somras för att gaffeln fick ett eget liv i en böj.
Så den är utbytt mot min Fireblade gaffel och hjul samt Blackbird fälg och friska dämpare i bak....
Kommer bli kanoners!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...