Det är kul å se hur Chrille, Nr:18, Bingo, Urrninja med flera kämpar med sin moral. Så fort man skriver något fel så är de framme med sin kaxiga attityd

. Säger man invandrare så börjar det gnällas direkt om att man drar alla över en kamm. Självklart finns det även bra invandrare och många av era

är rätt men de hör hemma i en sagovärld. Man behandas inte indvidiuellt idag. Fanns säkert många Irakier som inte tyckte illa om Usa men fick endå betala för andras hat. Precis som jag som ännu inte kraschat med hojen. Får betala för andras krascher genom min försäkring.
Jag vet inte var alla har fått sin uppfattning om invandrare ifrån. Men det verkar som att många bildat sin uppfattnig utifrån vad man hört och inte vad man upplevt. Jag vill påstå att de flesta som är 30 och uppåt igentligen inte riktigt vet vad de snackar om. Jag som är 22 har växt upp med första generationen invandrare. Det är just dem och de yngre utlänningarna som jag har svårt för. Det är en rejäl kultur krock och jag med många andra svenskar upplever dem som extremt störande.
Min högstadieskola har efter mitt avslut förvandlats från en väldigt bra skola till en usel där t ex lärare misshandlas väldigt ofta. Detta beror enbart på det ökade antalet invandrare på skolan. Det är i varje fall vad lärarna på skolan påstår och lärare är idag de som har störst koll på hur yngre invandrarna beter sig.
\Masonit