GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ska vi ersätta alla förarevalmers skrev:http://www.aronssonracing.com/default.asp
Slå till, EMR ackrediterar denne förare med omedelbar verkan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska vi ersätta alla förarevalmers skrev:http://www.aronssonracing.com/default.asp
Slå till, EMR ackrediterar denne förare med omedelbar verkan.
Du kan vara reserv.GSXR1100R skrev:Ska vi ersätta alla förare![]()
Du menar en sån som går omkring i skinnställ och tittar på tävlingarvalmers skrev:Du kan vara reserv.
Nej, fan, det är ju jag det. Du kan bli Vice President, Team Leading.GSXR1100R skrev:Du menar en sån som går omkring i skinnställ och tittar på tävlingar![]()
R2 skrev:jag har inget klart ännu, men är ju van att få bra betalt...![]()
Aronsson, tjena, ska vi köra ihop?
Skvallrar du får du betala tillbaka, kom ihåg kontraktetR2 skrev:jag har inget klart ännu, men är ju van att få bra betalt...![]()
GSXR1100R skrev:Jag är tjock, talanglös och förbannat ful, men om jag kan få kompisar genom betala för ERF som de kör så blir jag glad. Pålle du får vara vår extraförare!Söker även efter någon som kan ordna lite glamour i depån! Valmers lovade lättklädda blondiner i leopardstring (utöver han själv), men det närmaste jag kommit det i depån var två labradorer som torrjuckade mot mitt ben...
![]()
Perfekt du får tanka och hålla depåskyltoscar skrev:När Pålle är er förare så kan jag vara er mek!![]()
...blondinerna behåller jag dock för mig själv!
GSXR1100R skrev:Troligen den 28 pga strul med XXXXX
Tankar gör teamchefen själv. Annars blir det bara dret; full tånk på fem röa, sänn ärrä bôtten.GSXR1100R skrev:Perfekt du får tanka och hålla depåskylt![]()
Vill inte verka negativ, men om det ar hammare och skara pa de dar polska zloty-sedlarna du fatt sa ar de inte sa mycket varda som man kan tro nar man ser valorenR2 skrev:jag har inget klart ännu, men är ju van att få bra betalt...![]()
Bingo skrev:Vill inte verka negativ, men om det ar hammare och skara pa de dar polska zloty-sedlarna du fatt sa ar de inte sa mycket varda som man kan tro nar man ser valoren![]()
Bingo skrev:Vill inte verka negativ, men om det ar hammare och skara pa de dar polska zloty-sedlarna du fatt sa ar de inte sa mycket varda som man kan tro nar man ser valoren![]()
Det är värsta sorten ful-kommunistzloty från 1974 han har fått. Det är en bild på Gomulka på demmajtii skrev:AppAppApp, Zlotyn står högre i kurs än kronan.
Räkna om, räkna rätt.
Men vänta de har ingen hammare å grejor på dem, måste vara ful-zloty.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |