Förare sökes till team the båtten is nådd #83

Jag hade satt upp mig om jag haft jobb=cash. Å andra sidan platsar jag nog inte då man är för gammal, för långsam och det troligtvis kommer regna ändå...

Nr:18 skrev:
Med tanke på ny flickvän, kass ekonomi och småbarn i familjen skulle det förvåna om du klarar 1,55 :fatta!

Du har rätt. Jag kan nog inte räkna med att varva dig speciellt ofta den här gången....

abstruse skrev:
Jag hade satt upp mig om jag haft jobb=cash. Å andra sidan platsar jag nog inte då man är för gammal, för långsam och det troligtvis kommer regna ändå...
Du har ju möjlighet till kraftig förtur, enligt tidigare inlägg. Regnar det skickar jag ut Micke och spärrar depåinfarten.

abstruse skrev:
Du platsar förarmässigt, se till att ordna din ekonomi så är du med på wannabe listan.

valmers skrev:
Du har ju möjlighet till kraftig förtur, enligt tidigare inlägg. Regnar det skickar jag ut Micke och spärrar depåinfarten.
Om det regnar så förstör ju du din frisyr, vi kan inte köra utan teamchef på plats.

Chrille skrev:
Är du så kalkad att du inte kan läsa :tungan ?

Köra om är inga problem. VARVA kan bli lite stönigt....
Inte en chans att du kan köra om mej och överleva. Ska jag ordna sponsor så att vi en gång för alla kan avgöra vem som är snabbast? Välj själv bana och datum :mad:

GSXR1100R skrev:
Om det regnar så förstör ju du din frisyr, vi kan inte köra utan teamchef på plats.
Varför tror du vi ska ha paraply-teens? Inte fan ska de stå vid förarna.

Inte en chans att du kan köra om mej och överleva. Ska jag ordna sponsor så att vi en gång för alla kan avgöra vem som är snabbast? Välj själv bana och datum :mad:
Du sponsrar altså vårat team i år, bra då listar jag upp vad som vi behöver.

1. Startavg. till Chrille
2. Tre extra kåpset
3. Snabbtankanlage modell überlyx ala Mumlan
4. Tre extramotorer
5. Hårvax och Dovetvål till valmers

GSXR1100R skrev:
Du sponsrar altså vårat team i år, bra då listar jag upp vad som vi behöver.

1. Startavg. till Chrille
2. Tre extra kåpset
3. Snabbtankanlage modell überlyx ala Mumlan
4. Tre extramotorer
5. Hårvax och Dovetvål till valmers
Ingen idé , han är för feg för att ställa upp.....

Ingen idé , han är för feg för att ställa upp.....

Hur ska jag kunna fega ur en winwin-situation? Vinner du av någon märklig slump, såsom om jag drabbas av blindhet el dyl, så är min heder bevarad pga mitt två år långa uppehåll. Vinner jag så kommer du drömma mardrömmar i månader ....

När jag vet(i april/maj) om jag är i Algeriet på jobb eller köper hus i sommar så vet jag också om jag ska fjäska med Gamlot om en plats i hans team.

GSXR1100R skrev:
Here we go again, vågar du inte möta Chrille på bana eller vad är problemet.

Humlan körde 1000 mil (!?) :kocko enbart på Atorp 2004, så det vora väl fan om han inte skulle klara köra ifrån en feg hemmafar!

Sen är det lite indirket beroende på teamchefen. Mitt nuvarande projekt är ett samarbete med hans företag och det verkar som om dom fått hårvax i tangentbordet ute på Lamberget. Om dom får rengjort tangentborden och skaffar sig mer beständiga hårvårdsprodukter så ska nog en eventuell Algeriet-resa vara avklarad innan ERF-säsongen är över.

Chrille skrev:
Hur ska jag kunna fega ur en winwin-situation? Vinner du av någon märklig slump, såsom om jag drabbas av blindhet el dyl, så är min heder bevarad pga mitt två år långa uppehåll. Vinner jag så kommer du drömma mardrömmar i månader ....

När jag vet(i april/maj) om jag är i Algeriet på jobb eller köper hus i sommar så vet jag också om jag ska fjäska med Gamlot om en plats i hans team.
Låter bra det, hojen är på service (ny kopplingskorg) samt nya kåpor är på gång, även tanken skall bucklas ut och sen ska den lackas läckert orange.

Hade varit kul att se dig på banan igen, glöm inte att deffa 10-15 kg så att vi slipper ställa om fjädringen, 75-80 kg är lagomt.

Chrille skrev:

Toppklass! Jag räknar med att vi har en utmaning. Ska vi satsa lite slantar när vi ändå håller på?

oscar skrev:
Humlan körde 1000 mil (!?) :kocko enbart på Atorp 2004, så det vora väl fan om han inte skulle klara köra ifrån en feg hemmafar!

Han kan nog fan ha en chans den här gången.... Men sen är det ju det där med glasade kitbelägg, läckande kitmotorer och viftande kitarmar....

oscar skrev:
Tyst med dig annars åker du upp på listan som frivillig förare.

GSXR1100R skrev:
Hade varit kul att se dig på banan igen, glöm inte att deffa 10-15 kg så att vi slipper ställa om fjädringen, 75-80 kg är lagomt.
Han kan inte kapa ett ben bara för att köra ERF :kocko

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...