Nr:18 skrev:Han kan inte kapa ett ben bara för att köra ERF :kocko
Åjodå, har jag inte större ambitioner än att köra ifrån dig så skulle nog inte det spela större roll. Köra fort med bara ett ben kan nog bli knixigt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:Han kan inte kapa ett ben bara för att köra ERF :kocko
oscar skrev:Humlan körde 1000 mil (!?) :kocko enbart på Atorp 2004, så det vora väl fan om han inte skulle klara köra ifrån en feg hemmafar!
GSXR1100R skrev:Tyst med dig annars åker du upp på listan som frivillig förare.
oscar skrev:Jag säger samma till dig som jag säger till Humlan när tjatar på mig om att jag ska köra för dem... "Ni har inte råd med mig!"
Bah du kroknar ju efter 10 minuter på banan din slyngeloscar skrev:Jag säger samma till dig som jag säger till Humlan när tjatar på mig om att jag ska köra för dem... "Ni har inte råd med mig!"
Endast inhyrda supersnabba A-förare i Mumlans team.Chrille skrev:Jasså Humlan vill ha någon som kör fort i teamet?
oscar bara drömmer.....Chrille skrev:Jasså Humlan vill ha någon som kör fort i teamet?
Hoho, ska du ned dit?! Efter rapporterna från Egypten kan man förmoda att detta projekt har potential att bli en riktig höjdare också.Chrille skrev:Sen är det lite indirket beroende på teamchefen. Mitt nuvarande projekt är ett samarbete med hans företag och det verkar som om dom fått hårvax i tangentbordet ute på Lamberget. Om dom får rengjort tangentborden och skaffar sig mer beständiga hårvårdsprodukter så ska nog en eventuell Algeriet-resa vara avklarad innan ERF-säsongen är över.
Troligen den 28 pga strul med XXXXXZmurfen skrev:Micke,e datumet 28/5 A-torp rätt?E det inte 21/5?
Troligen blir det 21/5, ändras det kommer dt upp på ERF.nuGSXR1100R skrev:Troligen den 28 pga strul med XXXXX
Inget att vara nervös över, han vurpar ju hela tidenGSXR1100R skrev:Jag sätter upp BrinK på listan så att Mumlan blir nervös![]()
Nr:18 skrev:Inget att vara nervös över, han vurpar ju hela tiden![]()
GSXR1100R skrev:Bah du kroknar ju efter 10 minuter på banan din slyngel![]()
Seriöstaron... skrev:Hej..
Hur seriöst är detta???
Mvh Aronsson..
Du är spikad i teametPålle skrev:vafan kvalförare!? Ska man behöva lära sig köra hoj nu igen... jaja, jag är iaf stabil i regn och jag sprang nyss 9km så jag får väll ställa upp då.
/Joakim
http://www.aronssonracing.com/default.aspGSXR1100R skrev:Seriöst![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |