Förare sökes till team the båtten is nådd #83

Nr:18 skrev:
Han kan inte kapa ett ben bara för att köra ERF :kocko

Åjodå, har jag inte större ambitioner än att köra ifrån dig så skulle nog inte det spela större roll. Köra fort med bara ett ben kan nog bli knixigt....

oscar skrev:
Humlan körde 1000 mil (!?) :kocko enbart på Atorp 2004, så det vora väl fan om han inte skulle klara köra ifrån en feg hemmafar!

En hemmafar som du aldrig spöade và?

GSXR1100R skrev:
Tyst med dig annars åker du upp på listan som frivillig förare.

Jag säger samma till dig som jag säger till Humlan när tjatar på mig om att jag ska köra för dem... "Ni har inte råd med mig!"

oscar skrev:
Jag säger samma till dig som jag säger till Humlan när tjatar på mig om att jag ska köra för dem... "Ni har inte råd med mig!"

Jasså Humlan vill ha någon som kör fort i teamet?

oscar skrev:
Bah du kroknar ju efter 10 minuter på banan din slyngel :fatta!

Chrille skrev:
Sen är det lite indirket beroende på teamchefen. Mitt nuvarande projekt är ett samarbete med hans företag och det verkar som om dom fått hårvax i tangentbordet ute på Lamberget. Om dom får rengjort tangentborden och skaffar sig mer beständiga hårvårdsprodukter så ska nog en eventuell Algeriet-resa vara avklarad innan ERF-säsongen är över.
Hoho, ska du ned dit?! Efter rapporterna från Egypten kan man förmoda att detta projekt har potential att bli en riktig höjdare också.

Tur att man huserar på försäljning eftermarknad.

Jag sätter upp BrinK på listan så att Mumlan blir nervös :hihi

GSXR1100R skrev:
Bah du kroknar ju efter 10 minuter på banan din slyngel :fatta!

Ja men om jag saktar ner till typ 1.42-tempo på Atorp så kan jag köra två fulla tankar på raken utan problem... ;)

Haha, varje enskilt inlägg i den här tråden har "svara på inlägg"-potential. Men eftersom jag inte orkar skriva så många svar säger jag bara att ni är fullständigt bindgalna hela bunten :lol

vafan kvalförare!? Ska man behöva lära sig köra hoj nu igen... jaja, jag är iaf stabil i regn och jag sprang nyss 9km så jag får väll ställa upp då.

/Joakim

Pålle skrev:
vafan kvalförare!? Ska man behöva lära sig köra hoj nu igen... jaja, jag är iaf stabil i regn och jag sprang nyss 9km så jag får väll ställa upp då.

/Joakim
Du är spikad i teamet :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey