Får man vara med på sporthoj fast.....

nog första tjejen som la upp bild på sig efter att blivit efterfrågat... hehe, strongt.

sen att ha bullar i sin signatur blir man ju direkt hedersmedlem för :D
 
Swedie skrev:
nog första tjejen som la upp bild på sig efter att blivit efterfrågat... hehe, strongt.

sen att ha bullar i sin signatur blir man ju direkt hedersmedlem för :D

Vill du ha vanilj eller kanel på..?
:-p
 
Fyyy swedie va du fjäskar :lol

*Fjäskputte* :fakta


Swedie skrev:
nog första tjejen som la upp bild på sig efter att blivit efterfrågat... hehe, strongt.

sen att ha bullar i sin signatur blir man ju direkt hedersmedlem för :D
 
Crille skrev:
Fyyy swedie va du fjäskar :lol

*Fjäskputte* :fakta
jamen hon använder ju ordet bullar!! :D ger man mig bullar (any kind) så ... är jag officellt ägd av personen så länge bullarna finns. :p

/söker bullar :hihi
 
alla snygga vettiga (dvs mc körande) tjejer verkar bo i Dalarna, jag är fan född i fel del av landet...
Just, det; välkommen Duckie!
 
duckie skrev:
Swedie >
lovestory.gif
< duckie
 
ja lycka till! du är bara 3 mil ifrån mig imorgon oxå ju :) sussa gött. allt ordnar sig ;)
 
fan va du håller på hahahaha, finns ju massor med pallhäxor :tuttar :tuttar i din stad, ut och possera med dej :tuttar :tuttar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top