hehe ja nån dag kanske det nappar rätt o upp får man en bulle (helst två)TERMINATOR skrev:fan va du håller på hahahaha, finns ju massor med pallhäxor![]()
i din stad, ut och possera med dej
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hehe ja nån dag kanske det nappar rätt o upp får man en bulle (helst två)TERMINATOR skrev:fan va du håller på hahahaha, finns ju massor med pallhäxor![]()
i din stad, ut och possera med dej
![]()
![]()
jag ska posera som fan nästa vecka i örebro, du kanske skulle ta och prova lyckan därSwedie skrev:hehe ja nån dag kanske det nappar rätt o upp får man en bulle (helst två)![]()
äh, jag har ingen gathoj... fårla stå o briljera med min vita bringa istället.TERMINATOR skrev:jag ska posera som fan nästa vecka i örebro, du kanske skulle ta och prova lyckan där

Swedie skrev:Swedie >< duckie![]()


:kocko
duckie skrev:...man kör s.k tönt-MC?
Isf kan jag tänka mig att förgylla ert forum med lite tramsiga inlägg och annat.
Mike the bike skrev:Hur kan en Kawa bli töntig:kocko
![]()
Tänk bara på alla andra som tex åker Yamaha å dyligt skräp, de är dem det är synd om.
/Mike

Swedie skrev:hehe ja nån dag kanske det nappar rätt o upp får man en bulle (helst två)![]()
om det är som du säger måste du ha superbullar och sånt gillar handuckie skrev:efter att du hmm..smakat mina bullar vill du inget annat ha.

duckie skrev:efter att du hmm..smakat mina bullar vill du inget annat ha.
Orkar inte sova mer! Ska till Kinnekulle Ring (söder om Mariestad) o köra på bana. 22 mil bort o ska vara där kl08.. väl typ dax att gå upp ändå.
Swedie skrev:Hubba! Låg kallsvettig o kunde inte sova ordentligt.. så nu har jag gått upp o lyssnar på mutsäk. Räcker endast 1 timmas sömn?Orkar inte sova mer! Ska till Kinnekulle Ring (söder om Mariestad) o köra på bana. 22 mil bort o ska vara där kl08.. väl typ dax att gå upp ändå.
när kan jag boka in en testsmakning? jag kan ej motstå erbjudande av bullar av klassen som du verkar tala om
Saft o bulle![]()
![]()
-blippar på TVn- gäääääspnomolas skrev:Ta å kolla på Charlies Änglar nu på trean så somnar du ganska fort igen![]()
Swedie skrev:Hubba! Låg kallsvettig o kunde inte sova ordentligt.. så nu har jag gått upp o lyssnar på mutsäk. Räcker endast 1 timmas sömn?Orkar inte sova mer! Ska till Kinnekulle Ring (söder om Mariestad) o köra på bana. 22 mil bort o ska vara där kl08.. väl typ dax att gå upp ändå.
när kan jag boka in en testsmakning? jag kan ej motstå erbjudande av bullar av klassen som du verkar tala om
Saft o bulle![]()
![]()
Bullianer i forumet?duckie skrev:oj, wow - tänk att jag ändå var så nära, men ändå så långt borta.
PM:a mig din kalender så ska jag synka den med min, så är bullfesten ett faktum.
@@@@@@@
jag åt bullar idag! Statoils små kanelbullar i påse!duckie skrev:oj, wow - tänk att jag ändå var så nära, men ändå så långt borta.
PM:a mig din kalender så ska jag synka den med min, så är bullfesten ett faktum.
@@@@@@@
Swedie skrev:jag åt bullar idag! Statoils små kanelbullar i påse!Varför bo i Dalarna? Finns det bullar där?
så långt bort ju. tror bullarna hinner skrumpna ihop o saften torka bort innan jag e framme!
![]()
Swedie skrev:jag åt bullar idag! Statoils små kanelbullar i påse!Varför bo i Dalarna? Finns det bullar där?
så långt bort ju. tror bullarna hinner skrumpna ihop o saften torka bort innan jag e framme!
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |