Får man vara med på sporthoj fast.....

duckie skrev:
...man kör s.k tönt-MC?

Isf kan jag tänka mig att förgylla ert forum med lite tramsiga inlägg och annat.
nej nej nej... de får man inte... Svviiiiidiii måste åka å checka av vad för hoj du har först... ;)

Har du inte redan förstått att Swedie har hela inne :fatta! så han behöver inte inspektera hojen utan han ska ju inspektera bullarna :lol

wdac skrev:
nej nej nej... de får man inte... Svviiiiidiii måste åka å checka av vad för hoj du har först... ;)

B'ah! äre sånt ni tänker på vavava? jag försöker ju bara vara snäll o börja med bjussa på bullar! eller bli bjussad på!
pokeeye.gif

*S* ska vi tro på det tycker du??? Vi vet ju hur det gick men ICA tjejen så nu chansar du här också *Ironi* det ser ju ut som du lyckats annars får du väl banna henne om du inte får *bullar* *ASG*

Swedie skrev:
B'ah! äre sånt ni tänker på vavava? jag försöker ju bara vara snäll o börja med bjussa på bullar! eller bli bjussad på!
pokeeye.gif

äh! Du har ju träffat mig! Jag är ju så snäll o har aldrig sådana tankar. Sen den där ICA tjejen, fick ju iaf prata lite. Det fick räcka, var lite väl ... umh "jag gillar blommar" över den där tjejen. hehe

Visst har jag träffat dig swedie senast var det väl på Bike Weekend....
Men du här har du ju säkra kort och bjuder hon på bullar måste du ju bara åka till henne ju dom kan vara himla goa :rolleyes:
Vem vet hon kanske tar dig på en hojtur med dig som passagerare *S*

Swedie skrev:
äh! Du har ju träffat mig! Jag är ju så snäll o har aldrig sådana tankar. Sen den där ICA tjejen, fick ju iaf prata lite. Det fick räcka, var lite väl ... umh "jag gillar blommar" över den där tjejen. hehe

hahah där haver vi bullar! Vilket påminner mig såklart då att jag måste handla. Bageriet nästa! Fast först mecka hoj.. viktigare :rofl

Men F*n swedie hon ger ju invit att du ska komma och fika och då ska du mecka hojen *ajabaja* tänk om hon inte erbjuder nå flera gånger........

Swedie skrev:
hahah där haver vi bullar! Vilket påminner mig såklart då att jag måste handla. Bageriet nästa! Fast först mecka hoj.. viktigare :rofl

Hoppsan då! Skall inte göra om det, lovar! Snälla banna mig inte för det... :näsblod :lol

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman