Får man vara med på sporthoj fast.....

duckie skrev:
...man kör s.k tönt-MC?

Isf kan jag tänka mig att förgylla ert forum med lite tramsiga inlägg och annat.
nej nej nej... de får man inte... Svviiiiidiii måste åka å checka av vad för hoj du har först... ;)
 
Har du inte redan förstått att Swedie har hela inne :fatta! så han behöver inte inspektera hojen utan han ska ju inspektera bullarna :lol

wdac skrev:
nej nej nej... de får man inte... Svviiiiidiii måste åka å checka av vad för hoj du har först... ;)
 
B'ah! äre sånt ni tänker på vavava? jag försöker ju bara vara snäll o börja med bjussa på bullar! eller bli bjussad på!
pokeeye.gif
 
*S* ska vi tro på det tycker du??? Vi vet ju hur det gick men ICA tjejen så nu chansar du här också *Ironi* det ser ju ut som du lyckats annars får du väl banna henne om du inte får *bullar* *ASG*


Swedie skrev:
B'ah! äre sånt ni tänker på vavava? jag försöker ju bara vara snäll o börja med bjussa på bullar! eller bli bjussad på!
pokeeye.gif
 
äh! Du har ju träffat mig! Jag är ju så snäll o har aldrig sådana tankar. Sen den där ICA tjejen, fick ju iaf prata lite. Det fick räcka, var lite väl ... umh "jag gillar blommar" över den där tjejen. hehe
 
Visst har jag träffat dig swedie senast var det väl på Bike Weekend....
Men du här har du ju säkra kort och bjuder hon på bullar måste du ju bara åka till henne ju dom kan vara himla goa :rolleyes:
Vem vet hon kanske tar dig på en hojtur med dig som passagerare *S*

Swedie skrev:
äh! Du har ju träffat mig! Jag är ju så snäll o har aldrig sådana tankar. Sen den där ICA tjejen, fick ju iaf prata lite. Det fick räcka, var lite väl ... umh "jag gillar blommar" över den där tjejen. hehe
 
hahah där haver vi bullar! Vilket påminner mig såklart då att jag måste handla. Bageriet nästa! Fast först mecka hoj.. viktigare :rofl
 
Men F*n swedie hon ger ju invit att du ska komma och fika och då ska du mecka hojen *ajabaja* tänk om hon inte erbjuder nå flera gånger........


Swedie skrev:
hahah där haver vi bullar! Vilket påminner mig såklart då att jag måste handla. Bageriet nästa! Fast först mecka hoj.. viktigare :rofl
 
Hoppsan då! Skall inte göra om det, lovar! Snälla banna mig inte för det... :näsblod :lol
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top