nej nej nej... de får man inte... Svviiiiidiii måste åka å checka av vad för hoj du har först...duckie skrev:...man kör s.k tönt-MC?
Isf kan jag tänka mig att förgylla ert forum med lite tramsiga inlägg och annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nej nej nej... de får man inte... Svviiiiidiii måste åka å checka av vad för hoj du har först...duckie skrev:...man kör s.k tönt-MC?
Isf kan jag tänka mig att förgylla ert forum med lite tramsiga inlägg och annat.
så han behöver inte inspektera hojen utan han ska ju inspektera bullarna
wdac skrev:nej nej nej... de får man inte... Svviiiiidiii måste åka å checka av vad för hoj du har först...![]()
Swedie skrev:B'ah! äre sånt ni tänker på vavava? jag försöker ju bara vara snäll o börja med bjussa på bullar! eller bli bjussad på!![]()
Swedie skrev:äh! Du har ju träffat mig! Jag är ju så snäll o har aldrig sådana tankar. Sen den där ICA tjejen, fick ju iaf prata lite. Det fick räcka, var lite väl ... umh "jag gillar blommar" över den där tjejen. hehe

Swedie skrev:hahah där haver vi bullar! Vilket påminner mig såklart då att jag måste handla. Bageriet nästa! Fast först mecka hoj.. viktigare![]()
Flyer skrev:Jag är ju redan i dalarna - kan inte jag få lite bullar?
Ingen tar paxade bullarduckie skrev:Du har ju så töntig hoj! ;-)
Självklart får du bullarna - de verkar inte sockrade nog för swedie.
Swedie skrev:Ingen tar paxade bullar

duckie skrev:Såja - that's the spirit.
Du kan räkna med leverans.
Swedie skrev:Ingen tar paxade bullar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |