Expressens Linda Skugge om novemberkåsan

Tommy.exe

Guest
Men det är ju inte bara hon som tycker så... "vi" skriver hon ju....

Den där tjejen måste ju ha haft en djupt tragisk barndom. Kanske utsatt för upprepade sexuella övergrepp i hemmet eller nåt sånt. Det är iaf den enda vettiga förklaringen jag kan komma på till att någon ska bli så oerhört förstörd i huvet..... patetiskt, sorgligt, tragiskt.

Kan man inte se det här som hets mot folkgrupp förresten?:rolleyes:
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Jag tycker Linda ska köra novemberkåsan för att bevisa hur mkt lättare det är än att föda barn ^^

Förresten måste man ha en hoj för 200k för att ställa upp ?
 

Tommy.exe

Guest
Jag tycker Linda ska köra novemberkåsan för att bevisa hur mkt lättare det är än att föda barn ^^

Förresten måste man ha en hoj för 200k för att ställa upp ?


Var det inte hon som vann förra året? på en drevad puch dakota med crossdäck?
 

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Falkenberg
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Jag tycker Linda ska köra novemberkåsan för att bevisa hur mkt lättare det är än att föda barn ^^

Förresten måste man ha en hoj för 200k för att ställa upp ?

Yes! Flobbans ny. Dessutom måste man slänga den i dyngan så hårt, att den blir mer eller mindre obrukbar, annars har det ingen riktig verkan.

Nu när jag tänker på det, varför hugger hon inte på andra stolleprov, såsom Vansbrosimmet? eller Wasaloppet för den delen, som har vikt en del till tjejerna, av någon anledning. Där har hon ju verkligen ett ämne att rövälta i.
 

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Ort
örebro
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
Blir så arg att jag inte kommer på något skriva!!!
 

Kneedrag

Guest
Hon är troll

Hon har helt rätt jag kastar hellre pengar i dyngan än köper blaskan Expressen. Dyngan ger så att säga mer bang for the buck och är så mycket roligare.:D :D och nyttigt

Skugge är säkert en duktig vinsmakare med sina tjejkompisar ( snacka om att kasta pengar i sjön alkohol är farligt vet du:rolleyes: :rolleyes: )
Vin dricker man för att det är kulturelt och gott. = Roligt
Hoj åker man för att det är kul och man träffar mycket likasinnade folk. = roligt
hon kopplar inte att folk vill lägga pengar på andra saker än det hon vill.


Hon måste vara besläcktad med några killar som jag inte umgås med mer. ha ha ha
 

K.L

Bybo
Gick med
20 Jan 2006
Ort
Markitta
Hoj
GSX-R1000 -09, XT660Z -08
Hon vill ju som många andra bara synas... Hon kanske är kass på allt annat så då skriver hon något idiotiskt så folk ska få upp ögonen för vem hon är... Men är det inte lättare att ha en liten kärleksaffär med nån i regeringen eller nåt?
 
Last edited:

Jonte B

Ny medlem
Gick med
30 Sep 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
Ktm 505 sx-f
haha kvinnor e allt roliga, har jag inte fel för mig så är det aldrig männen som försöker slå sig in och visa vad vi kan i något som är dominerat av kvinnor, men däremot är det alltid kvinnor som försöker visa vad vi kan göra för att slå killarna i det ena och det fjärde

blir så irriterad när jag läser sånt :mad:
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va Jissess i min låda, men va är de människan skriver ??
Novemberkåsan är något man också väljer att göra och då vet man ju med sig att man slänger pengarna i leran...:D
Men man undrar av vilken anledning hon skriver att de är graviditets-, amnings avensjuka de handlar om att åka denna tävling :va
Hur, vart och varför denna jämförelse ?? Hade hon suttit och druckit vin eller vad?? För jag kan inte hitta nån logik i detta.
Detta ger en ytterligare anledning till varför man inte ska köpa expressen när dom ens tycker de är en bra sak att trycka :näsblod

Nä jag säger som många andra här. Hellre slänger jag pengarna i leran och har kul och blir lerig från topp till tå :D

Linda Skugge bör nog ta och tänka om lite.
 

Wedell

Superstock 600 med hallonsylt.
Gick med
17 Nov 2004
Ort
Linköping
Hoj
CBR600rr 07a
Den sista femenist, penis avis, kommunist, Nöt är inte född än :näsblod
 
Last edited:

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet när en karriär passerat "bäst-före" datumet och intresset börjar minska. Så länge hon lyckas få reaktioner kommer hon få vara kvar på Expressen eller kanske tom köps över till Aftonbladet. Hon har gjort massor av sådana artiklar där hon rackar ner på olika (oftast manligt dominerade) grupper.

Mata inte trollet. Ignorera idioterna så försvinner dom självmant tillslut. Blir ingen upprörd över vad hon skriver så kommer hon tillslut få foten och ersättas med någon annan menlös människa som skriver om andra saker som han/hon inte vet ett skit om.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Kanske utsatt för upprepade sexuella övergrepp i hemmet eller nåt sånt.
Helt rätt åt henne ifall det stämmer!!!!!:tummenupp


:rolleyes:

Kan man inte se det här som hets mot folkgrupp förresten?
Det skulle det väl faktiskt kunna klassas som!? Enduroåkarna är väl en minoritet!?

Ni som kör enduro/kåsan kan väl göra en polisanmälan om hets mot folkgrupp och kränkning :tummenupp :yoparty


:rolleyes:
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Jag mailade länken till denna tråden till henne ;-)
Alltid kan hon känna sig lite mer nertryckt i sitt feminina tänk :D
Apa som någon skrev är ju rätt passande på henne, men.... det är ju vi men som är djur enligt feministfi**orna :va
Man undrar ju vad hon har i lön för att sitta och reta upp folk som värsta uppviglerskan??
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Linda är alltid ute efter att provocera. Har aldrig sett att hon lyckats skriva något klokt. Utan bara påhopp och negativt så länge det inte passar henne.

Hon har inte förståelse för saker som inte passar henne. Att säga att hon skriver med ironi är att ta i, för hon skriver alltid lika negativt och dumt. Känns som hon aldrig har något genomtänkt att skriva.

Jag är glad att jag inte är som henne och att mina barn får växa upp med en person som är så som mamma i sitt tänkande och skrivande.

Att hon gör en liknelse med att föda barn är så patetiskt. Fattar inte ens att hon har barn själv när hon alltid i sina loggar och annat är så negativ mot män. Har hon inte fattat att det krävs en man för göra barn? Säker skulle hon kunna säga att näää det krävs ingen man för man kan se till att bli med barn genom provrör och annat. Men att hon då inte tänkt att sperman kommer från en man, utan den kan kvinnor inte bli gravida. Ja, tyvärr så låg iq känns det som hon har och så lite förståelse för andra där det dom gör inte passar just henne.

NEj, hon har passerat bäst föredatum som bloggare/loggare, insändare, krönikör osv. Hon är bara bitter och vill desperat hänga kvar i media och som en sorts kändis. Det är den känslan jag har om henne. För inte är det att hon skriver bra i alla fall.

Slutade läsa hennes skrifter för länge sedan då det hela tiden är samma sak. Nu när det kom upp här på SH ville jag läsa och tänkte att hon kanske ändrat sig i sin stil. Men nä, samma repriser som vanligt.
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Jag mailade länken till denna tråden till henne ;-)

Synd.

Det gör ju att hon känner att hon får reaktioner och därför var det "värt det". Likaså om Expressen får en massa sura icke genomtänkta icke välformulerade mail. Då tycker dom att hon fortfarande ger reaktioner och provocerar och får vara kvar.
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Synd.

Det gör ju att hon känner att hon får reaktioner och därför var det "värt det". Likaså om Expressen får en massa sura icke genomtänkta icke välformulerade mail. Då tycker dom att hon fortfarande ger reaktioner och provocerar och får vara kvar.

Jo men orkar hon kolla länken och läsa här så, antingen får hon sig en tankeställare och tar åt sig, eller så tar hon bara åt sig och mår ännu sämre :D

Så här löd mailet

"Hej

Tänkte bara visa dig vilken fin respons du har fått på ett av sveriges största mcforum!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=171061

Mvh

Niklas"
 
Last edited:

IGNJATOVIC

Guest
Har nån av er fått svar på mejlen? (Har själv ej fått nåt)
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Nä inte än, men du får ju förstå att en sådan viktig person som henne har säkert sovmorgon efter allt rödvinsdrickande i helgen. :D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top