Expressens Linda Skugge om novemberkåsan

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -08
För er som inte känner till Novemberkåsan så kan jag berätta att det handlar om män som självmant väljer att trasha sönder sina motorcyklar för flera hundra tusen kronor, mitt i natten, i beckmörker, i jordens lervälling. Motorcyklarna drunknar i leran och de måste bära dem i mål.

För det första: Vem har en enduro för flera hundratusen?

För det andra: Vem fan var det som bar sin hoj i mål? :yoparty
Tydligen så är det ju någon som gjort det, för allt som står i tidningen är ju sant :fakta
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Vad i hela helvete var syftet med den texten?

attachment.php
:fakta
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Hehe, nej de klart. De kan nog va lite svårt. Men han borde läst igenom vad han skrev innan han postade det då ;)

Tyckte bara din anmärkning var lite kul med tanke på den egna missen.
Är själv rätt noga med hur jag formulerar mej i skrift men dessvärre synkar inte hjärnan med tangenter och jag gör då osannolika missar. Får skylla på att jag helst skriver med penna och då blir det inte så. Dessutom har jag ett taskigt tangentbord som inte gärna tar med alla nedtryckta tangenter och då ser det illa ut. OT, jajamen.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
En gång var jag magsjuk.
Överdoserade uppstoppande medel.
Blev stenhård i magen.
Att bajsa tegel med sönderfrätt rövhål gav mig en aning om barnafödandets våndor.
Jag föredrar enduro.
Hur gör man för att välja?
 

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Hemma
Hoj
Blå
En gång var jag magsjuk.
Överdoserade uppstoppande medel.
Blev stenhård i magen.
Att bajsa tegel med sönderfrätt rövhål gav mig en aning om barnafödandets våndor.
Jag föredrar enduro.
Hur gör man för att välja?

Skit i det du!

Edit:
Det blev låg nivå nu men under Skugge kommer man nog aldrig.
 
Last edited:

addex

OFF
Gick med
10 Sep 2007
Ort
gävle, sthlm
Hoj
hemlig
wtf nu ser ja den där jävla linda skugge hos kristian luuk på svt24. fyfan vill slippa se. hon berättar att hon haft dålig barndom där har vi svaret på det hela.
 

ec2bme

LAGOM SNABB
Gick med
7 Dec 2004
Ort
I ett litet hus vid skogens slut.
Hoj
Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Att lyckas genomföra en hel novemberkåsa är fruktansvärt manligt (vare sig man är man eller kvinna).

Föreställ dig att köra i ett sunkigt jä..la dike i 36 mil .

Jag var där och kollade på lite olika sträckor, och var så fruktansvärt imponerad av att någon över huvud taget lyckades slutföra.

Vi stod bland annat på en stor åker på sträcka 6 och kollade när dom kom åkande så fort som hojen orkade (bokstvligt talat alltså, för dom höll fullgas på så hög växel det gick, men hojen orkade inte varva ur för det var så tungkört i backen) i gegga som var som dom värsta surhålen på en normal endurobana när det är riktigt blött.
Gegga gott och väl uppe vid hjulaxlarna, fullt på 4:an 5:an fullkomligt flög dom fram kors och tvärs över åkern, och det var bara första vändan.
Där skulle dom senare på kvällen köra två gånger till, och de gick lika fort då, trots att det var kålsvart ute.

Nä, Vasaloppet, Maraton, Vansbrosimm och dyligt kan bara gå och lägga sig. Novemberkåsan är värst, så är det bara.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top