Q_Ball_Racing
Gasar hellre än bra
Suck! Att du bara orkar?
När jag tänker på alla timmar, under och utanför arbetstid, som Maria, Jesper, Bjucken med flera på SMC:s kansli lägger ner på sådana här frågor och du bara pissar på dem?
Hur tror du att det skulle kännas om du jobbade arslet av dig och det resultat du får är en bitter människa på ett forum som bara pissar på din yrkesstolhet? Hur gammal är du, åtta?
När jag läser den sexistiska texten under dina inlägg om äldre kvinnors likhet med vin så får jag en känsla av att det är dig själv du pratar om, den gamla, bittra delen i allafall...
Väx upp någon gång...
håller med dig....tycker med synd om dom som lägger ner massor och massor av timmar på att försöka få det så bra som möjligt för alla motorcyklister och sen får dom bara piss för sitt jobb.....ni borde tänka efter och fantisera lite om hur mc sverige sett ut om smc INTE hade funnits och vilka mc som fått framföras på vägarna, vilka kubik som gäller med mera....ni bör nog enbart vara glada att smc jobbar åt er gratis (antar att ni ej är medlemmar) och dessutom hur snålt är det inte att klaga på någon/något som man ej ens betalt för....tiggare kan ej vara kräsna....