Jag är precis i samma sits..
-Mars 98, sågar av mig två fingertoppar på jobbet, 7% invaliditet, 25000kr i ersättning samt läkarkostnader, har nu fått höra att det var alledes för lågt, AMF-föräkringar betalade ( arbetsgivarnas bolag, dom snålaste)
-September 02, nermejad av en gammal kärring i en rondell, flög över styret och krossade 3 ryggkotor,7 avslagna revben, diskkompressioner, nervskador.
Har precis fått mitt invaliditetsintyg som nu ska vidare till min advokat samt f-bolaget..pengar?
Vet ej hur mycket men efter nu snart 3 år är jag inte återställd, ryggsmärtor, samt nervskador i form av domnande fingar så är ska det klirra i kassan annars blir det tingsrätten å bråka!!
- September 04, tar en "tripp" i sandfållan på Gelleråsen vid depåkurvan i ca 130 knyck, en liten lätt highsider..
Medvetslös, vaknar till liv, åker in på Karlskoga lasarett där konstateras: en lunga kolappsad, andra lungan vätskefylld, 6 revben avslagna ( samma som förrut

) ordentlig söndertrasat nyckelben, div mjukdelsskador i vaden,
Är fortfarande sjukskriven 50% för nyckelbenet, där har ortopeden sagt att ca.3 år tar det att bli bra i detta fall, operation utesluten pga komplikationsrisken.
Har inte jobbat heltid på snart 3år, chefen MYCKET imponerad utav min hobby..
Min advokat har lite å bita i