ERF-tersnack från Anderstorp

Äntligen ...
Alla bilder på REC är ute i galleriet nu... bara 531 teambilder och 72 st under div-mappen...
Imorgon blir det NEC-bilder ... hoppas jag hinna med :tungan

Ha kul... :)

Micke... Lite finns på dina "grabbarna grus" också.. ;)

Äntligen ...
Alla bilder på REC är ute i galleriet nu... bara 531 teambilder och 72 st under div-mappen...
Imorgon blir det NEC-bilder ... hoppas jag hinna med :tungan

Ha kul... :)

Micke... Lite finns på dina "grabbarna grus" också.. ;)

F.. vad nice med sortering efter team!
Hur gör man om man vill ha bilderna för att lägga på vår sida??

Kanon bra jobb jag är mycket impad:tummenupp :tummenupp

Själv har jag fortfarande inte tömt kammeran på bilderna från Bott:gnissla

E du bitter Geir:va
Ursäkta om svenskan inte var helt korrekt men menade att det var dåligt beslut och felprioritering att välja att bevaka ett enda 25min race i Mantorp istället för en hel helgs tävlande i NEC/REC/BOTT/SP, men det är ju samtidigt så det brukar vara. Det är synd att det ska behöva vara krockar på dessa evenemang i vårt lilla land.

Jag har verkligen inget å va kaxig för (även om det var förbaskat kul att köra om dig på rakan , men det verkar snarare vara rutin numera:D ) men det fanns ju många andra skickliga förare på plats som har all rätt att va det. Ingen nämnd ingen glömd.:)

Tror jag ska köra med din Anderstorpsdrevning på Sviestad:D

Hva er en "dårlig felprioritering"????? Betyr det at han gjorde en bra prioritering:confused: Helv... begynner du å bli breial (kaxig):arsele

F.. vad nice med sortering efter team!
Hur gör man om man vill ha bilderna för att lägga på vår sida??

Kanon bra jobb jag är mycket impad:tummenupp :tummenupp

Tack o bock .. Blir lite lättare för er att hitta...
Fast nackdel är att det tar tid... Men det kanske det kan vara värt :)

Skicka mig ett mail eller PM så skickar jag de bilder du vill ha ...

Tack så mycket för bilderna, mycket fina. :tummenupp

Tack.. :)

Fina bilder och vilken lyx att ha alla samlade under teamet :)

Tack ... Lite lyx är väl aldrig fel ;)

Last edited:
E du bitter Geir:va
Ursäkta om svenskan inte var helt korrekt men menade att det var dåligt beslut och felprioritering att välja att bevaka ett enda 25min race i Mantorp istället för en hel helgs tävlande i NEC/REC/BOTT/SP, men det är ju samtidigt så det brukar vara. Det är synd att det ska behöva vara krockar på dessa evenemang i vårt lilla land.

Jag har verkligen inget å va kaxig för (även om det var förbaskat kul att köra om dig på rakan , men det verkar snarare vara rutin numera:D ) men det fanns ju många andra skickliga förare på plats som har all rätt att va det. Ingen nämnd ingen glömd.:)

Tror jag ska köra med din Anderstorpsdrevning på Sviestad:D

Bitter??? Jeg er vel fa.. ikke bitter - bare jævlig dårlig taper:näsblod Som du ser på min profil er jeg deprimert og nedtrykt:mad: Men kul at du kjører bra:tummenupp Satser heretter på å bli paraplysnubbe i stedet!

@Ducati Girl
Kul! Då kan jag berätta att det finns fler bilder på dig ... :)
Med det håret och utanför stället... Tror inte den borsten finns som kan reda ut de toverna sen :D

Man får borsta med stålborste om nu håret skulle hamna utanför, händer dock sällan... :D

Proffsigt upplagt med varje team samlade på ett & samma ställe! :tummenupp Vi tackar för alla fina bilder du tog, en har jag redan lagt in i mitt garage & en länk till din hemsida, hoppas det är OK, annars får du hojta! :)

Hmmm, jasså du har bilder från BoTT. Hojta till när du har tömt dom från kameran så kanske du kan hitta någon på mig #25. Jagar bilder, då detta var min första racehelg. Alltid skoj att dokumentera premiären :) .

MVH Jonas

Superbra!! :tummenupp Flätorna fastnade på många bilder :)

Helfräckt! När jag fick syn på det på bilderna.. Lite Girlpower skadar aldrig ;)

Man får borsta med stålborste om nu håret skulle hamna utanför, händer dock sällan... :D

Proffsigt upplagt med varje team samlade på ett & samma ställe! :tummenupp Vi tackar för alla fina bilder du tog, en har jag redan lagt in i mitt garage & en länk till din hemsida, hoppas det är OK, annars får du hojta! :)

Stålborste? Never ... :D det är en fasa med fartvind och långt hår... Har ju själv lite hårsvall... Det är ett H att reda ut sen! :gnissla

Självklart får du lägga upp i både garaget osv... Inga problem :) Kul att du gillade dom...

Last edited:
Hmmm, jasså du har bilder från BoTT. Hojta till när du har tömt dom från kameran så kanske du kan hitta någon på mig #25. Jagar bilder, då detta var min första racehelg. Alltid skoj att dokumentera premiären :) .

MVH Jonas

Sätter mig med datorn och kameran på fredag kväll, ända obokade kvällen i veckan phuuuuuu

Tittade snabbt i kameran du är med på massor:tummenupp
Litet smakprov. Och var lugn jag har dom i 8meg upplösning

Bifogat

• IMG_3729.jpg
    IMG_3729.jpg
    201.7 KB · Visningar: 78
Last edited:
Sätter mig med datorn och kameran på fredag kväll, ända obokade kvällen i veckan phuuuuuu

Tittade snabbt i kameran du är med på massor:tummenupp
Litet smakprov. Och var lugn jag har dom i 8meg upplösning

Aaaaaa, det är ju wunderbar :tummenupp . Du är en klippa! Du kan räkna med beställning.... Bara säg till när du har hunnit kolla bilderna :) .

MVH Jonas

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...