ERF-tersnack från Anderstorp

Men han ska kanske leva på sina bilder och vem bevakar inte sin lön då :) Tar ingen i försvar nu... Ser det bara från båda sidor..

Det forstår jeg med... Men, så ta'r man bilder på STCC, sponserne vill ha' bilder... I ERF är det ju inte for at sponserne står i kø....
(mitt bild var från en track day, men nevermind :D )

Törs man fråga om du har nåt på en kopplings-slirande sukka med #40? Bra att när man ska gå till "sponsorerna" med röd-gråtna ögon o be om mer allmosor...:slicka

Törs man fråga om du har nåt på en kopplings-slirande sukka med #40? Bra att när man ska gå till "sponsorerna" med röd-gråtna ögon o be om mer allmosor...:slicka

hahaha ..
Klart du törs ... Och ja det har jag ... ge mig en stund så ska jag lägga upp de med ... :)

HAHA! Man tackar. Du fick med min vinkning till mamma...:hej

Teamet bugar o tackar.

:D Lyckat...
Det var så lite så ...

Till er alla...
Sista för ikväll... Håller på att lägga upp lite smått och gott .. lite fighter och vurpor m.m... Resten får jag ge mig på imorgon...

Edit: Ups! det var inte du med flätor... men väl blicken :D

Jättefin bild, vad glad jag blev! :) Nu har jag bild från min första tävling. :tummenupp

Flätan har jag oftast instoppad i skinnstället, mitt hår är så långt så det släpar nästan i marken annars när jag lutar hojen! :D

När vi ändå är inne på bilder. Någon som har på #36? Svart R6:a med fina gröna siffror.

@Ducati Girl
Kul! Då kan jag berätta att det finns fler bilder på dig ... :)
Med det håret och utanför stället... Tror inte den borsten finns som kan reda ut de toverna sen :D

@amullo
Klart det finns bilder på er med... Kommer... :)

@Magnus
Och på er med ... :)

Säger bara som Alfons Åberg ... "Ska bara..."
Behöver ha lite extra timmar på dygnet så ska jag lägga upp dom på er alla... :tungan

Visst får du lägga dom på hemsidan :) bara kul att de används...
Några fler hittade jag i mixad kvalité .. ska sno mig på att få upp de i galleriet.. hoppas du kan vänta..

Tack!
Ingen stress, jag (vi) kan absolut vänta :)
Bra bilder du tagit föresten :tummenupp

Får be om ursäkt att jag återigen inte var på plats för att skriva och fota ERF. Tanken var att följa några ERF race. Men alla tävlingar krockar med Pro SBK tyvärr.

Eventuellt kommer jag på något NEC race. Ibland önskar man att man var tre personer, räcker inte med att vara schizo:D

-----------------------------------------------------------
Men allvarligt talat, var det inte en dålig felprioritering. :va
Vår regerande mästare tyckte iallafall det var bättre i Anderstorp än i Mantorp :D Pro superbike kan man ju dessutom se på TV.
I Anderstorp kunde du få se inte mindre än 11 timmar racing fördelat på 2 dagar, 4 klasser å 5 rafflande race. I gärdsgårdserien BoTT som uppgraderats rejält till i år kunde man dregla över en riktig WSBK hoj, Raimo Kesselis 999RS. ....å så var ju jag där:yoparty
Nackdelen förståss att det hade tagit veckor att skriva alla kul artiklar :D

Lindström igen

Bifogat

• JL2.jpg
    JL2.jpg
    90.6 KB · Visningar: 199
-----------------------------------------------------------
Men allvarligt talat, var det inte en dålig felprioritering. :va
Vår regerande mästare tyckte iallafall det var bättre i Anderstorp än i Mantorp :D Pro superbike kan man ju dessutom se på TV.
I Anderstorp kunde du få se inte mindre än 11 timmar racing fördelat på 2 dagar, 4 klasser å 5 rafflande race. I gärdsgårdserien BoTT som uppgraderats rejält till i år kunde man dregla över en riktig WSBK hoj, Raimo Kesselis 999RS. ....å så var ju jag där:yoparty
Nackdelen förståss att det hade tagit veckor att skriva alla kul artiklar :D
Hva er en "dårlig felprioritering"????? Betyr det at han gjorde en bra prioritering:confused: Helv... begynner du å bli breial (kaxig):arsele

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman