ERF-tersnack från Anderstorp

På tal om att klota, var det inte ovanligt många som tog ett dopp i leccan igår?
Var själv en av dem, gick ut precis efter en regnskur som inte var så farlig i depån men det hade kommit lite mer vid gamla start / mål. Tog lite höjd för att inte gå så skarpt in i högern och sen sa framhjulet bara hejdå. Det tog över 30 minuter att bli upphämtad av skamkärran, de hade fullt upp eftersom det låg hojar i alla bollhav.

Låter som mina flätor det...:) Hade varit kul med nån actionbild :tummenupp (Helst ingen långsam regnbild :rodnar)

Visst finns det bilder på dig med ... satt och bläddra snabbt på hemvägen och såg de då ... :)
Självklart inga långsamma ... :)
Här är två som jag hittade lite snabbt... Inget regn ...

Bifogat

• IMG_4690.jpg
    IMG_4690.jpg
    88.6 KB · Visningar: 109
  • IMG_4691.jpg
    IMG_4691.jpg
    85.3 KB · Visningar: 113
Last edited:
Fångade du en vit/svart förare på den vita 97an i team MAM?

Jag körde efter regnet.

Fångade du en vit/svart förare på den vita 97an i team MAM?

Jag körde efter regnet.

Jupp.. Nu tog jag första bästa jag hittade ... Så håll till godo sålänge... :)

Saken är den att jag håller på att bygga upp en ERF-kategori med både REC och NEC på galleriet där varje team har sitt eget .. därför tar det tid.. Så håll ut...

Bifogat

• IMG_4995.jpg
    IMG_4995.jpg
    92.2 KB · Visningar: 62
Jupp.. Nu tog jag första bästa jag hittade ... Så håll till godo sålänge... :)

Saken är den att jag håller på att bygga upp en ERF-kategori med både REC och NEC på galleriet där varje team har sitt eget .. därför tar det tid.. Så håll ut...

Blev det nåt SP denna gång? var visst tomt i den mappen :näsblod

Blev det nåt SP denna gång? var visst tomt i den mappen :näsblod

Inget SP ... sorry... nästa gång? men det var ju ett par som plåtade ...
har ju bara byggt strukturen ännu ...

Oh tack, du fick en på den snygge föraren! Tusse menade dock på den som ser lite utsvulten ut.

*asg* Oki ... inte lätta att hålla rätt på vem som är vem ... resten kommer sen i galleriet...

Men lever ni på avgaser och doften av brännda däck? :D
dax med en god biff på bordet mellan körningarna ... :tungan

Last edited:
Man tackar, finns det fler tar vi tacksamt emot dem.

Är det okej för dig att lägga upp dina bilder på sin egen hemsida?
Givetvis länkar vi till din hemsida.

/Johanna

Visst får du lägga dom på hemsidan :) bara kul att de används...
Några fler hittade jag i mixad kvalité .. ska sno mig på att få upp de i galleriet.. hoppas du kan vänta..

Oh tack, du fick en på den snygge föraren! Tusse menade dock på den som ser lite utsvulten ut.

Vilken kred hon ska ha som fångade dig på det nästan hela varet du körde innan du tog en lite time out:arsele

Hmpf utsvullten var det ja (eller på vad tänker du förresten) innan jag hoppar på dig för hårt:pannkyss

Visst får du lägga dom på hemsidan :) bara kul att de används...

:tummenupp Inte alla har den opfatning...

Jeg lavede min hemsida ... bara ett snabbt forsög.... 10 min. senere fik jag et mail från en fotograf. Jag hade brugt ungefär 1/3 av et bild, bara som forsök, men det blev tagit bort efter 15 min.
Jag kunne köpa det bild om jag ville använde det... Gissa hur många bilder jag kommer köpe från ham..

har du nån bild på #229 röd/svart R1:a?

...efter halva dagen losade siffrorna en efter en och till slut återstod nog bara en två i mitten:D

:tummenupp Inte alla har den opfatning...

Jeg lavede min hemsida ... bara ett snabbt forsög.... 10 min. senere fik jag et mail från en fotograf. Jag hade brugt ungefär 1/3 av et bild, bara som forsök, men det blev tagit bort efter 15 min.
Jag kunne köpa det bild om jag ville använde det... Gissa hur många bilder jag kommer köpe från ham..

Jag plåtar för det är kul, inget proffs, ska inte leva på det .. jada jada jada :D
Tycker det är skoj att göra något för sporten..
Stoppa era pengar på hojarna m.m. istället... Där gör de sig bäst..

Sen har jag fått många goa skratt åt er ... Vissa av er är ena riktiga linslusar.. Kryper ihop attan så det ska se ut att gå riktigt fort, vinkar och har er .. Det förgyller dagen när man stått och frusit hmhm av sig en hel dag ..

Vad den andre fotografen sa/gjorde är hans val ;) Men förstår hur du tänker också.. Men han ska kanske leva på sina bilder och vem bevakar inte sin lön då :) Tar ingen i försvar nu... Ser det bara från båda sidor..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman