ERF-tersnack från Anderstorp

Äntligen ...
Alla bilder på REC är ute i galleriet nu... bara 531 teambilder och 72 st under div-mappen...
Imorgon blir det NEC-bilder ... hoppas jag hinna med :tungan

Ha kul... :)

Micke... Lite finns på dina "grabbarna grus" också.. ;)

Äntligen ...
Alla bilder på REC är ute i galleriet nu... bara 531 teambilder och 72 st under div-mappen...
Imorgon blir det NEC-bilder ... hoppas jag hinna med :tungan

Ha kul... :)

Micke... Lite finns på dina "grabbarna grus" också.. ;)

F.. vad nice med sortering efter team!
Hur gör man om man vill ha bilderna för att lägga på vår sida??

Kanon bra jobb jag är mycket impad:tummenupp :tummenupp

Själv har jag fortfarande inte tömt kammeran på bilderna från Bott:gnissla

E du bitter Geir:va
Ursäkta om svenskan inte var helt korrekt men menade att det var dåligt beslut och felprioritering att välja att bevaka ett enda 25min race i Mantorp istället för en hel helgs tävlande i NEC/REC/BOTT/SP, men det är ju samtidigt så det brukar vara. Det är synd att det ska behöva vara krockar på dessa evenemang i vårt lilla land.

Jag har verkligen inget å va kaxig för (även om det var förbaskat kul att köra om dig på rakan , men det verkar snarare vara rutin numera:D ) men det fanns ju många andra skickliga förare på plats som har all rätt att va det. Ingen nämnd ingen glömd.:)

Tror jag ska köra med din Anderstorpsdrevning på Sviestad:D

Hva er en "dårlig felprioritering"????? Betyr det at han gjorde en bra prioritering:confused: Helv... begynner du å bli breial (kaxig):arsele

F.. vad nice med sortering efter team!
Hur gör man om man vill ha bilderna för att lägga på vår sida??

Kanon bra jobb jag är mycket impad:tummenupp :tummenupp

Tack o bock .. Blir lite lättare för er att hitta...
Fast nackdel är att det tar tid... Men det kanske det kan vara värt :)

Skicka mig ett mail eller PM så skickar jag de bilder du vill ha ...

Tack så mycket för bilderna, mycket fina. :tummenupp

Tack.. :)

Fina bilder och vilken lyx att ha alla samlade under teamet :)

Tack ... Lite lyx är väl aldrig fel ;)

Last edited:
E du bitter Geir:va
Ursäkta om svenskan inte var helt korrekt men menade att det var dåligt beslut och felprioritering att välja att bevaka ett enda 25min race i Mantorp istället för en hel helgs tävlande i NEC/REC/BOTT/SP, men det är ju samtidigt så det brukar vara. Det är synd att det ska behöva vara krockar på dessa evenemang i vårt lilla land.

Jag har verkligen inget å va kaxig för (även om det var förbaskat kul att köra om dig på rakan , men det verkar snarare vara rutin numera:D ) men det fanns ju många andra skickliga förare på plats som har all rätt att va det. Ingen nämnd ingen glömd.:)

Tror jag ska köra med din Anderstorpsdrevning på Sviestad:D

Bitter??? Jeg er vel fa.. ikke bitter - bare jævlig dårlig taper:näsblod Som du ser på min profil er jeg deprimert og nedtrykt:mad: Men kul at du kjører bra:tummenupp Satser heretter på å bli paraplysnubbe i stedet!

@Ducati Girl
Kul! Då kan jag berätta att det finns fler bilder på dig ... :)
Med det håret och utanför stället... Tror inte den borsten finns som kan reda ut de toverna sen :D

Man får borsta med stålborste om nu håret skulle hamna utanför, händer dock sällan... :D

Proffsigt upplagt med varje team samlade på ett & samma ställe! :tummenupp Vi tackar för alla fina bilder du tog, en har jag redan lagt in i mitt garage & en länk till din hemsida, hoppas det är OK, annars får du hojta! :)

Hmmm, jasså du har bilder från BoTT. Hojta till när du har tömt dom från kameran så kanske du kan hitta någon på mig #25. Jagar bilder, då detta var min första racehelg. Alltid skoj att dokumentera premiären :) .

MVH Jonas

Superbra!! :tummenupp Flätorna fastnade på många bilder :)

Helfräckt! När jag fick syn på det på bilderna.. Lite Girlpower skadar aldrig ;)

Man får borsta med stålborste om nu håret skulle hamna utanför, händer dock sällan... :D

Proffsigt upplagt med varje team samlade på ett & samma ställe! :tummenupp Vi tackar för alla fina bilder du tog, en har jag redan lagt in i mitt garage & en länk till din hemsida, hoppas det är OK, annars får du hojta! :)

Stålborste? Never ... :D det är en fasa med fartvind och långt hår... Har ju själv lite hårsvall... Det är ett H att reda ut sen! :gnissla

Självklart får du lägga upp i både garaget osv... Inga problem :) Kul att du gillade dom...

Last edited:
Hmmm, jasså du har bilder från BoTT. Hojta till när du har tömt dom från kameran så kanske du kan hitta någon på mig #25. Jagar bilder, då detta var min första racehelg. Alltid skoj att dokumentera premiären :) .

MVH Jonas

Sätter mig med datorn och kameran på fredag kväll, ända obokade kvällen i veckan phuuuuuu

Tittade snabbt i kameran du är med på massor:tummenupp
Litet smakprov. Och var lugn jag har dom i 8meg upplösning

Bifogat

• IMG_3729.jpg
    IMG_3729.jpg
    201.7 KB · Visningar: 78
Last edited:
Sätter mig med datorn och kameran på fredag kväll, ända obokade kvällen i veckan phuuuuuu

Tittade snabbt i kameran du är med på massor:tummenupp
Litet smakprov. Och var lugn jag har dom i 8meg upplösning

Aaaaaa, det är ju wunderbar :tummenupp . Du är en klippa! Du kan räkna med beställning.... Bara säg till när du har hunnit kolla bilderna :) .

MVH Jonas

Back