Tack för en kanondag och tack för alla stora fina pokaler jag fick med mig hem!
Grattis Otto, dom var du värda med den farten du hade

http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=1899535
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur fort går det i denna klassen?
Tider/banor? (Inte bara den som vann)
Jag glömde som vanligt en AIM laptimersändare på räcket, var det någon som såg det och tog hand om den? Vore i så fall toppen om den togs med till sviestad eller annan östgötsk motorbana vid något lämpligt tillfälle!
Fint kört! Riktigt snabbt! Det går tydligen att köra rätt fort med en 4 år gammal yamaha.
Tack, ja den gamla hojen går faktiskt oförskämt bra! Men varför körde inte du i söndags?
Mitt i mellan Norska Öppna och SO på samma bana. SweetGelleråsen den 28 juli
"Skit" i tiderna,,kom o kör det är ett skönt brake i vardags livet att köra race o känna sig som en stjärna för en helg...mycke bättre än krogen o sex,,tragiskt o va sist men jag skäms inte.Hur fort går det i denna klassen?
Tider/banor? (Inte bara den som vann)
tänkte tävla för första gången i denna serie men har bara kört på åsen 3 ggr åkört på 1.16.83 så det känns inte som att man hör hemma här heller
tänkte tävla för första gången i denna serie men har bara kört på åsen 3 ggr åkört på 1.16.83 så det känns inte som att man hör hemma här heller
hej kjellbrell kollade med Eva på svemo idag, frågade henne om man bara kan lösa en engångslicens men hon sa att man kan lösa så många man vill. bas licensen räcker inte till erf sprint,undrar bara med dej om du vet om klubbarna har sagt att man bara får köpa en engångs licens mvh Roger
Har det kommit fram någon ytterligare info om detta? Jag ringde Svemo nyss och frågade om det fanns begränsning i hur många engångslicenser man kan ta ut, och det var inget hon kände till.
EDIT: Räknas de två racen på en dag som separata tävlingar förresten, så att man behöver två engångslicenser, eller gäller de per dag så att säga?
Jag har de senaste åren kört på tillfällig licens. Det har inte varit några problem att som förra året köra sex race på tillfällig licens.Har det kommit fram någon ytterligare info om detta? Jag ringde Svemo nyss och frågade om det fanns begränsning i hur många engångslicenser man kan ta ut, och det var inget hon kände till.
EDIT: Räknas de två racen på en dag som separata tävlingar förresten, så att man behöver två engångslicenser, eller gäller de per dag så att säga?
Jag har de senaste åren kört på tillfällig licens. Det har inte varit några problem att som förra året köra sex race på tillfällig licens.
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |