ERF sprint= givet för min del

Sugen på mantorp,måste bara få råd och ledigt....frågan om man kan leva på nudlar en hel vinter.....:)

Henrik

Hej alla. jag har hört en massa om stötdämpar inst men har varit lite feg och inte vågat skruva sj. jag tänkte höra om det finns någon som känner till någon firma som kan hjälpa en att få en bra grund inst och som man sedan kan ringa vid frågor. detta gäller öhlin dämpare så det får ju gärna vara någon som har lite olika delar till dem hemma

Kolla med RaceSetup! Calle är grym.

hej undrar om och isåfall hur man kan se hur många det är anmälda till mantorp resp anderstorp erf sprint

Hur många är det anmälda till ERF Sprinten på Anderstorp nu?

ARC.nu hade ingen uppdaterat sedan senaste decenieskiftet......

Funderar på om jag skulle ge det en chans:va
Men inte om det är 7 startande......

Man får hoppas det finns kvar till nästa år, grymt sugen att plocka ut turbon på allvar... :gnissla

Antingen på Anderstorp så man kan köra om på rakorna eller geléåsen som man kört på förut...

Ingen som sitter på ett krashkåpset till en gixx 1000 03?

Hm märkligt tyst om erf å sprint kalendrar. blir det bara 2 sprint race? . å hur många erf?. verkar konstigt med tanke på att sprint va så fullbokat , lättsam tävling till en rimlig peng.Å när man hittat detta minskar man antalet tävlingar, sen gnälls det på att återväxten på rr förare minskar ????????. satsa på det som fungerar

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna