Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FolkE skrev:2183223Det börjar dra ihop sig mot årets första lägereldssamling med obligatorisk allsång och gitarr!
Vilka är era favoriter?
Börjar med den här
Magnus uggla - Trubaduren

Jag är ingen lägereldskille, men lite country är alltid bra!IronMike skrev:2183302divison s - swastika fanan (aucustic)
![]()
lägereld... e väl bara svenska motståndsrörelsen å nationell ungdom som pysslar me sånt ?![]()
![]()

Smörsång? Det är ju country/bluegrass, korv och bruna bönor och nakenbad som gäller!!acura skrev:2183341Inte för att jag är så mycket för smörsång och sådant, men som nämnt Trubbaduren kan man ju skråla med i. Sen så fungerar ju If I Saw You In Heaven bra vid lägereldar. Poison med Alice Cooper fungerar ju också, men det är väl det jag har att komma med.
Första exemplet är smörsångRohlen skrev:2183347Smörsång? Det är ju country/bluegrass, korv och bruna bönor och nakenbad som gäller!!![]()
Men annars så borde ju en hel del av Johnny Cash fungera nu med tanke på filmen.Cash is king, så att säga. Även Emmy-Lou Harris, om man har en kvinna med bra pipa i sällskapet.acura skrev:2183388Första exemplet är smörsångMen annars så borde ju en hel del av Johnny Cash fungera nu med tanke på filmen.
Östersundare har smak, men det visste väl alla redan!Esquire skrev:2183412Vad dom helst med CCR borde väl funka...![]()
Ööööö... Lira sweet home alabama...Rohlen skrev:2183416Östersundare har smak, men det visste väl alla redan!

Jag menade vad jag sa, är ju själv därifrån!Esquire skrev:2183418Ööööö... Lira sweet home alabama...![]()

Men jag gillar inte CCRRohlen skrev:2183421Jag menade vad jag sa, är ju själv därifrån!![]()

VispopEsquire skrev:2183437Det finns bok som heter något i stil med "Den Kompletta Sångboken" som innehåller en hel del smått och gott. Tror även att det finns en tvåa.

Man ska inte förakta gamla hederliga VispopRohlen skrev:2183441Vispop![]()

|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |