ER6-tråden

(klickbar bild)

Någon som vet något - vad som helst - om Hurric slipon?? Det är för mig helt okänt och har inte hittat någon information värd att nämna om det och nu går jag i tankar om att slå till ganska snart...

All information mottages tacksamt!!

Det var väl nån här i tråden som köpte en hoj från tyskland och fick med hurric har jag för mig, vem det nu var. Poppis i tyskland verkar den vara iaf, Hurric:en.

Finns säkert ljudfiler på ninja650-forumet! :)

Det var väl nån här i tråden som köpte en hoj från tyskland och fick med hurric har jag för mig, vem det nu var. Poppis i tyskland verkar den vara iaf, Hurric:en.

Finns säkert ljudfiler på ninja650-forumet! :)

Japp, får för mig att röret kommer från Tyskland till och med ... hmm (kanske kolla tysk webshop? ingen moms och sånt)

Tror att jag letat med ljus och lykta på deras forum redan faktiskt... ska ta mig en titt till.

Fick hem min hoj i går och var ut och testade en liten repa i dag. -1 och härligt rullgrus....:tungan

Någon som har erfarenhet av den lilla "rutan" jag fick med på min hoj. Är lite tveksam om jag tycker den pryder sin plats eller inte..

Funkar den ??

Stylingtips

Såg att bikersneed säljer ut ERMAX bellypan för en 500-lapp
Kanske är intressant för någon med silver hoj?

6134501667.jpg

http://www.blocket.se/vi/14530914.htm?ca=23_11_s

Funderade på o köpa en o lacka svart? Har inte sett någon bild där man ser lite bättre hur den ser ut på hojen?

Fick hem min hoj i går och var ut och testade en liten repa i dag. -1 och härligt rullgrus....:tungan

Någon som har erfarenhet av den lilla "rutan" jag fick med på min hoj. Är lite tveksam om jag tycker den pryder sin plats eller inte..

Funkar den ??

Får man fråga var du köpte den?

(klickbar bild)

Någon som vet något - vad som helst - om Hurric slipon?? Det är för mig helt okänt och har inte hittat någon information värd att nämna om det och nu går jag i tankar om att slå till ganska snart...

All information mottages tacksamt!!

Hej det var jag som hämtade en hoj från tyskland men hurric köpte jag här i Sverige! Jag var skit nöjd! Dels så lät den kanon utan att man behövde ta ut någon insats! Sen tyckte jag hojen blev mycket piggare efter bytet!

Jag kan varmt rekommendera den!

Hej det var jag som hämtade en hoj från tyskland men hurric köpte jag här i Sverige! Jag var skit nöjd! Dels så lät den kanon utan att man behövde ta ut någon insats! Sen tyckte jag hojen blev mycket piggare efter bytet!

Jag kan varmt rekommendera den!

Pretty please; videoklipp med ljud! :hoppa

Anade det. :) Köpte en Transalp av dom förra året. Är du från stan eller i närheten så kan vi ju dra en sväng någon dag!?

Jag bor en bra bit från Ö-bro, närmare bestämt en 30 mil norrut...:)
Så, det vart en rätt dryg resa att hämta cykeln..Men vad gör man inte för att få ha lite roligt....

Er-6an gör sig inte riktigt på en bottenlös grusväg i slutet på december. Fy satan vad kallt att flytta den 50 m så att grannarna kan ha fest i vinterförvaringen :)

PC3, luftfilter, slipon, tail tidy, tonad ruta, drev. Hugger grejjade jag på ebay häromdan, får se om den hittar hit till sverige nån gång inom närmaste framtiden. :)

Roustabout, har du nån länk till sidan med den mappen på? Försökte söka reda på men fann inget. :confused: Får försöka mer senare i annat fall. :)

Ahaa, ja fattade som att du redan hade köpt grejjer.. But but..
Ja fixar d på mail !

Pretty please; videoklipp med ljud! :hoppa

Sorry så långt tänkte jag aldrig! Jag menar allt är bättre än orginalet, (symaskin)

Som jag ser det så är fördelen att du inte behöver plocka ur och i med någon db killer, den ligger precis på gränsen men den klarar sig om man blir stoppad!

Ända nackdelen kan vara att den fick ett slags slagljud när man stod mot något som ekade! Jättesvårt att förklara lät som något som smällde typ!

Ahaa, ja fattade som att du redan hade köpt grejjer.. But but..
Ja fixar d på mail !

Hehe, nej. Huggern är på väg till Sverige nu efter lite ebaykrångel. Skickades i fredags. Det blir G&G slipon ifrån redracingparts och resten ifrån Blue Ridge (inkl pc3orna), såvida jag inte vill ha styret från ninja650shop också. :P

Last edited:
Någon som vet vad som är ett normalt pris för en 600 mil service..
Enligt boken verkar det mest vara kontroll av bromsar ?

jag hoppade över den helt..bara inspektion,vet inte vad det gör med garantin,men tror det e ok,,jag har ju service planen så det e bara att hävda att du följt den.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon