ER6-tråden

Har för mig jag läste på amerikanska forumet att Two Brothers skulle av av ganska dålig kvalite. Nån här som vet nåt om det?

hej alla er6 åkare,,undrar om här är någon som har g&g o fått den mappad med det på,,söker med ljus o lykta efter en mapp.

ja jag är snål som inte bänkar den :D

Jag har det monterat, skulle aldrig byta bort det.

+ Den är snyggaste burken
+ Den låter riktigt gött på tomgången

-+ Det finns ingen db killer att stoppa dit.

Nej inte farligt högt, men visst blir det lite surrigt på långtur.

Kan tyvär inte jämföra med annat än honda shadow å hd nighttrain, och dom tuffar ju på ett helt annat varv.
Jag skulle gärna jämföra med nån annan er6a, men dom jag har träffat i sundsvalls området hade fortfarande sitt orginal på, men dom har gillat gpr ljudet..
Ja kanske kan spela in en lite film, om jag åker till mcn nån dag.

Skulel vara gött att ha svart på vitt exakt hur mycket ljud den ger ifrån sig, om den är laglig eller ej utan insats, för den är ju fin och låter jädrans trevligt. :)

Om det nu är ett gränsfall så är ju G&G med deras insats en bra grej, verkar inte låta helt fel dom heller. Men om det nu faller på pengarna så blir det väl Arrow. :P

En annan fråga är väl vart utomlands man hittar en GPRburk billigt, taskiga resultat på den fronten. G&G fanns ju nere i italien iaf och Arrow var billiga hos blueridge performance. Jäkligt trevlig snubbe att ha mailkontakt hos blueridge förresten, en guldstjärna där!

Last edited:
GPR:en gick på 4400 ute på Alviks MC på Alnö utanför Sundsvall fick jag reda på! Insats kunde grejjas det också!

GPR:en gick på 4400 ute på Alviks MC på Alnö utanför Sundsvall fick jag reda på! Insats kunde grejjas det också!

Det finns alltså insats till GPRn ??
Hur ska man få fast den mån tro, det är något ja måste undersöka.

Tror inte att man kommer genom besiktningen utan iallafall, då ska dom vara snälla.

Jo GPR'en brötar så vackert så :)
Var ute och körde en sväng med en polare precis.

KALLT SÅ IN I H-VETE om ni inte gissat det.
Spann på bara gaspådrag på treans växel :näsblod
Dock över +strecket.

Tänk er själva två sexmaskiner... min med GPR och polaren med arrow dundrandes genom götatunneln! Var ju tvungna att köra igenom åt andra hållet också bara för att det låter så gött :tummenupp

Såg en svart N och grön F modell 2008 idag. Dom va fan rätt läckra! Någon som sett den blå el. gröna N -08:an?

KALLT SÅ IN I H-VETE om ni inte gissat det.
Spann på bara gaspådrag på treans växel :näsblod
Dock över +strecket.

Jaha, här i Dalarna så är det sophalt överallt! tillome min sura ford spinner på 5an överallt, det går fan bättre att åka spark än bil, så det känns konstigt att ni kan hojja där nere......men iof, vi får en vit (h)jul, å ni får frysa på era julutsmyckade hojjar:rolleyes:

Jag körde en sväng i söndags dock på lånad cross-hjälm utan visir. Höll på att gråta ögonen ur mig men det gick bra att köra. :)

Vem har sagt att sesongen e slut =) Va ute en timme o körde idag. 4 lager tröja/jacka o 2 lager brallor så funkade de. Låg kring 0:an idag!

Back