Välkommen, hoppas du hinner kryssa av några mil innan vintern! 
Var handlade du din kanon då?
Bland de ljudligare också! Hehe![]()
Var handlade du din kanon då?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bland de ljudligare också! Hehe![]()
Har förresten ett Grand Prix Evolution från G.P.R
Numrerat Casey Stoner edition![]()
Var handlade du din kanon då?![]()
Sitter det GPR på Stoners Ducati eller vad har han med saken att göra?
Sitter det GPR på Stoners Ducati eller vad har han med saken att göra?
Valet mellan arrow och GPR lär bli en prisfråga känns det som. GPRen lär väl vara dyrare om man räknar med att beställa arrow från USA för 2600-2800 eller vad den gick på.Vet hut unge man ( under 30 )! E ju bara 1 grad och iskalla vindar ute idag!Kommer att göra 100mila sent i eftermiddag (inga problem att dra 30 mil idag i solsken) eller imorgon, beroende när dom har tid, ska ta och ringa alldeles strax.
E ju det som är lite grejen med en twin....att det ska vibrera lite...annars ska man köra radfyra. Kanske otrevligt att höra det i plasten, men det ska kännas i sadeln iallafall.!Det absolut enda jag stör mig på är dom där vibrationerna vid ett visst varvtal mellan 2k-3k RPM, men det fanns ju en pdf på USAforumet där dom åtgärdade det med skumgummilister. Antar att det inte är en garantiåtgärd att plast (och twin för den delen) vibrerar, det är nästan mer än regel känns det som.
Läste nånstans (kan ha varit manualen) att ljudnivån på orginaldämparen låg på 92db eller nåt sånt, stillastående och 70-80 i rörelse.
Vad kan ljudnivån ligga på med arrowpipan/leovince om man låter insatsen vara i, dvs går det fint att besiktiga utan orginal på?


Jag har kört 100 mil efter service och skall inte vara några problem att ställa av enligt verkstan. Enligt dom så kommer 'skiten' i oljan först vid 200 mil gammal olja så man får lita på dem.
Sådana uttalanden är så roliga, det är så exakt...
Då blir det nog jättekul att åka in till stan. 
Fast efter sommarens inte allt för korrekta prognoser kan vi ju lätt konstatera att SMHI har bytt ut all sin vanliga personal mot paro-elever från klass 8b
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |