Beställde mitt från ninja650shop.com... de verkar ha rätt mycket till bra pris. Sen blir det ca 400 i frakt och tull på det men mitt Arrow låg på 1900kr + frakt och tull på 1000kr så det är fortfarande en tusing billigare än i sverige.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var en viss pris skillnad: Västerås = 4500:- Italien 3354:-
...å så slipper man åka till V-ås!
Beställde mitt från ninja650shop.com... de verkar ha rätt mycket till bra pris. Sen blir det ca 400 i frakt och tull på det men mitt Arrow låg på 1900kr + frakt och tull på 1000kr så det är fortfarande en tusing billigare än i sverige..![]()
Måste bara få säga att den turbo-ER6a som AVA MC står o bygger klart på mässan är bland det snyggaste jag har sett! Helt grrrrrym!![]()
WTF!? Bilder tack!
Ökade från 57 på bakhjulet till 122 pållar vid 0,7 bar!! Najs
Ökade från 57 på bakhjulet till 122 pållar vid 0,7 bar!! Najs
Ökade från 57 på bakhjulet till 122 pållar vid 0,7 bar!! Najs
För att vara en billig gubb- och förstahoj, visserligen i en annorlunda kostym, så tycker jag inte den suger alls. Jag är istället mycket positivt överraskad av hur den uppför sig på bana.Nu vill jag ha utlåtande hur hoj fan är att köra på bana va suger för utom effekten hur uppför sig fjädringen gungar den mycket bak tex bottnar gaffeln lätt
Vad kostar det där paketet? Var förbi i torsdags men det var ingen i montern då. Vad görs åt utväxlingen?Den ökade från 57 hk på bakhjulet till 114hk, sen pallade inte kopplingen mer. Med en förstärkt koppling och lite kylning till turbon så ska det säker bli bra.
För att vara en billig gubb- och förstahoj, visserligen i en annorlunda kostym, så tycker jag inte den suger alls. Jag är istället mycket positivt överraskad av hur den uppför sig på bana.
Som på allt finns det flaskhalsar den första är som sagt effekten den andra är markfrigången, eller kanske tvärt om. Sittställningen är inte optimal för asfaltbana men den ingår liksom i designen...Fjädring, bromsar och chassit räcker annars till att köra skapligt snabbt med. På Sviestad tappade jag ca 10 sek jämfört med R1:an
Vad kostar det där paketet? Var förbi i torsdags men det var ingen i montern då. Vad görs åt utväxlingen?
Den är en gunghäst redan vid hård landvägskörning, gaffeln är för mjuk men det är lätt att fixa med tjockare olja/hårdare fjädrar.Nu vill jag ha utlåtande hur hoj fan är att köra på bana va suger för utom effekten hur uppför sig fjädringen gungar den mycket bak tex bottnar gaffeln lätt
Den är en gunghäst redan vid hård landvägskörning, gaffeln är för mjuk men det är lätt att fixa med tjockare olja/hårdare fjädrar.
Sittställningen är märklig, känns som en skottkärra, clip-on borde vara bättre än orginalstyret.
Men med lite moderata ändringar så har man en kul banhoj som inte käkar allt för mycket däck.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |