Mr Speed
Sir Väs
Ja dem går ju lite iaf. Här är ju en svensk som tycker om att smaka på räcket och asfalten. Fan att jag inte var där då skulle jag få den billigt. http://www.youtube.com/watch?v=B5PhwIxVnck
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst brukar väl KTM:s plastbitar vara rätt billiga? I sånt fall gör det ju inte så mycket om man slänger dem i backen ibland![]()
Japp fann en i hela sweden http://www.blocket.se/vastmanland/Husaberg_FS_570_Supermotard_45744314.htm?ca=8&w=3&last=1 '
typ 15000 för mycket.
Mjo, den där blir nog svårsåld. Äh skaffa en 690 då!![]()
Ja dem går ju lite iaf. Här är ju en svensk som tycker om att smaka på räcket och asfalten. Fan att jag inte var där då skulle jag få den billigt. http://www.youtube.com/watch?v=B5PhwIxVnck
Vilken jävla TUR killen har - han kunde ju lika gärna blivit reservdelskropp på toraxkliniken vid Karolinska
Tror att denna person som skrapar lite läder är medlem här på SH. Undrar om han har kvar hojen?
Vet inte vilken årsmodell du tänker på men:Jag har haft en XT660R, KTM 660 SMC, KTM 640 Enduro och har just nu en 690 Enduro. Ktm 690 är utan tvekan den roligaste hojen, högst effekt, lägst vikt och ändå vettiga serviceintervaller. Ktm 690 är utan tvekan den roligaste hojen, högst effekt, lägst vikt och ändå vettiga serviceintervaller.
Har du provat en 690?Vet inte vilken årsmodell du tänker på men:
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_660_smc_2004.php
resp.
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_enduro_2008.php
Vad är det för skillnad på offroad och motard? Förutom hjulen!
Från början (slutet på -80) var det i Frankrike en trend att ta stora encylindriga cross eller endurohojar och sätta på 16 tums framhjul och sportdäck för att få en smidig lätt hooliganbike.
Det kördes tävlingar tidigt med denna hojtypen på banor med asfalt och grus. Förarna var både crossstjärnor och roadracing stjärnor.
Sen har det utvecklats allt mer och nu är fjädringen kortare och fastare och bromsarna allt större.
Från början (slutet på -80) var det i Frankrike en trend att ta stora encylindriga cross eller endurohojar och sätta på 16 tums framhjul och sportdäck för att få en smidig lätt hooliganbike.
Det kördes tävlingar tidigt med denna hojtypen på banor med asfalt och grus. Förarna var både crossstjärnor och roadracing stjärnor.
Sen har det utvecklats allt mer och nu är fjädringen kortare och fastare och bromsarna allt större.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Richa blickar framåt mot 70 år i branschen
Bike var på plats på Richa ... |