Mr Speed
Sir Väs
Ja dem går ju lite iaf. Här är ju en svensk som tycker om att smaka på räcket och asfalten. Fan att jag inte var där då skulle jag få den billigt. http://www.youtube.com/watch?v=B5PhwIxVnck
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst brukar väl KTM:s plastbitar vara rätt billiga? I sånt fall gör det ju inte så mycket om man slänger dem i backen ibland![]()
Japp fann en i hela sweden http://www.blocket.se/vastmanland/Husaberg_FS_570_Supermotard_45744314.htm?ca=8&w=3&last=1 '
typ 15000 för mycket.
Mjo, den där blir nog svårsåld. Äh skaffa en 690 då!![]()
Ja dem går ju lite iaf. Här är ju en svensk som tycker om att smaka på räcket och asfalten. Fan att jag inte var där då skulle jag få den billigt. http://www.youtube.com/watch?v=B5PhwIxVnck
Vilken jävla TUR killen har - han kunde ju lika gärna blivit reservdelskropp på toraxkliniken vid Karolinska
Tror att denna person som skrapar lite läder är medlem här på SH. Undrar om han har kvar hojen?
Vet inte vilken årsmodell du tänker på men:Jag har haft en XT660R, KTM 660 SMC, KTM 640 Enduro och har just nu en 690 Enduro. Ktm 690 är utan tvekan den roligaste hojen, högst effekt, lägst vikt och ändå vettiga serviceintervaller. Ktm 690 är utan tvekan den roligaste hojen, högst effekt, lägst vikt och ändå vettiga serviceintervaller.
Har du provat en 690?Vet inte vilken årsmodell du tänker på men:
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_660_smc_2004.php
resp.
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_enduro_2008.php
Vad är det för skillnad på offroad och motard? Förutom hjulen!
Från början (slutet på -80) var det i Frankrike en trend att ta stora encylindriga cross eller endurohojar och sätta på 16 tums framhjul och sportdäck för att få en smidig lätt hooliganbike.
Det kördes tävlingar tidigt med denna hojtypen på banor med asfalt och grus. Förarna var både crossstjärnor och roadracing stjärnor.
Sen har det utvecklats allt mer och nu är fjädringen kortare och fastare och bromsarna allt större.
Från början (slutet på -80) var det i Frankrike en trend att ta stora encylindriga cross eller endurohojar och sätta på 16 tums framhjul och sportdäck för att få en smidig lätt hooliganbike.
Det kördes tävlingar tidigt med denna hojtypen på banor med asfalt och grus. Förarna var både crossstjärnor och roadracing stjärnor.
Sen har det utvecklats allt mer och nu är fjädringen kortare och fastare och bromsarna allt större.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |